خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

اداره کل ورزش و جوانان نمی تواند به همه شهروندان خدمات ارائه دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۶

متاسفانه در کشور و به ویژه در استان لرستان انجام ورزش همگانی بسیار کمرنگ است.

 خرم آباد - ایلنا: متاسفانه در کشور و به ویژه در استان لرستان انجام ورزش همگانی بسیار کمرنگ است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد،فرهاد نیکوخصال در حاشیه انتخابات هیئت ورزشهای همگانی لرستان در گفتگو با خبرنگار ایلنا با تاکید بر اینکه ورزش همگانی شاخص بسیار مهم در توسعه یافتگی کشورها محسوب می شود، اظهار داشت: در این راستا یکی از شاخص های مهم در سلامت یک جامعه ورزش همگانی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در بسیار از کشورهای دنیا بالای 70 درصد مردم به امر ورزش همگانی می پردازند، افزود: به طور حتم ورزش همگانی تضمین کننده سلامت روح و روان مردم یک جامعه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با تاکید بر سرمایه گذاری در این بخش بیان داشت: متاسفانه در کشور و به ویژه در استان لرستان انجام ورزش همگانی بسیار کمرنگ است.

نیکوخصال با تاکید بر اینکه در این راستا شهرداری ها در پررنگ کردن ورزش همگانی نقش بسزایی دارند، یادآور شد: در این راستا شهرداری ها باید بخشی از وظایف فرهنگی و اجتماعی خود به این حوزه اختصاص دهند چرا که در این صورت است که امکانات آسانتر و ارزان تر در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی یادآور شد: به طور حتم همکاری شهرداریها در زمینه توسعه ورزشهای همگانی موجب ارتقا سطح سلامت جامعه می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با تاکید بر اینکه هیئت ورزشهای همگانی لرستان در مقایسه با سایر استانها موفق تر عمل کرده است افزود: فعالیتهای صورت گرفته در لرستان در این زمینه نسبت به سایر استانها قابل قبول است.

نیکوخصال همچنین با اشاره به برگزاری همایش های ورزش همگانی در سطح استانها بیان داشت: در این راستا باید به گونه ای عمل شود که این همایشها به صورت نمایشی و آن هم در یک روز برگزار نشود.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه همایش ورزشهای همگانی و راهپیمایی های عمومی به شکل صحیح ورزشی برگزار نمی شود افزود: با "کفش چرمی" و "کت و شلوار اتو کرده" که نمی شود ورزش کرد!

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با تاکید بر اینکه در این راستا باید یک لباس واحد برای برگزاری همایش های ورزش همگانی طراحی شود، افزود: باید به این فعالیت به عنوان یک ورزش صرف نگاه کرد و اقدامات لازم در این زمینه باید صورت گیرد.

نیکوخصال در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حمایت شهرداری ها، اسپانسرهای بخش خصوصی و سایر دستگاههای اجرایی استان از هیئت ورزشهای همگانی لرستان عنوان کرد: در این راستا اداره کل ورزش و جوانان به تنهایی نمی تواند خدمات لازم را به همه شهروندان استان ارائه دهد.

وی همچنین خواستار فعال شدن شورای توسعه ورزش همگانی در استان لرستان برای داشتن برنامه ریزی لازم در این زمینه شد.

با برگزاری انتخابات با حضور دبیرفدراسیون ورزشهای همگانی کشور، مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان، اعضای هیئت ورزش همگانی و داوران این هیئت تیمور احمدی به عنوان رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان لرستان منصوب شد.

بنا بر این گزارش تیمور احمدی که پیش از این نیز ریاست هیئت ورزشهای همگانی لرستان را بر عهده داشت با کسب 15 رای از مجموع 16 رای ماخوذه در این سمت ابقا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز