خبرگزاری کار ایران

نام‌گذاری 1987 خیابان و كوچه خرم‌آ‌باد به نام شهدا

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۲

شهردار خرم‌آ‌باد‌ از نام‌گذاری ‌یك‌هزار و 987 كوچه و خیابان و میدان در شهر خرم‌آ‌باد به نام شهدا خبر داد.

خرم آباد - ایلنا: شهردار خرم‌آ‌باد‌ از نام‌گذاری ‌یك‌هزار و 987 كوچه و خیابان و میدان در شهر خرم‌آ‌باد به نام شهدا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم اباد، هرمز نصیری، شهردار خرم‌آ‌باد در مراسم رونمایی از تندیس بالگرد خلبان شهید غلامرضا چاغروند  در خرم‌آ‌باد انجام گرفت، از نام‌گذاری یك‌هزار و 987 كوچه و خیابان و میدان در شهر خرم‌آ‌باد به نام شهدا خبر داد و گفت: اولین میدانی كه المان آن تغییر كرد میدان شهداش شهر خرم‌آ‌باد است و علاوه بر این كوچه‌ها و خیابان‌های شهر خرم‌آ‌باد به نام یك‌هزار و 978 شهید مزین شده است.

وی با بیان این‌كه یكی از بلوارهای شهر خرم‌آ‌باد به نام شهید چاغروند نام‌گذاری شده است، افزود: نصب المان تندیس شهید‌غلامرضا چاغروند با اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان به ‌همت شهرداری خرم‌آ‌باد ساخته شده است كه در بلوار ولایت خرم‌آ‌باد امروز شاهد رونمایی آن هستیم.

نصیری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس بویژه خلبان شهید‌غلامرضا چاغروند، گفت: امروز امنیت، آسایش و رفاهی كه ما در جامعه داریم مرهون خون شهداست و ما باید همیشه قدردان شهدا باشیم و یاد و خاطره آنها را گرامی و زنده نگه داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز