خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

18 طرح تعاونی با سرمایه‎گذاری 42 میلیارد ریال به بهره‎برداری می‎رسد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۸۵

همزمان با هفته تعاون 18 طرح تعاونی با سرمایه‎گذاری 42 میلیارد ریال و ایجاد 80 فرصت شغلی در لرستان به بهره‎برداری می‎رسد.

ایلنا: همزمان با هفته تعاون ۱۸ طرح تعاونی با سرمایه‎گذاری ۴۲ میلیارد ریال و ایجاد ۸۰ فرصت شغلی در لرستان به بهره‎برداری می‌‎رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنااز خرم اّباد، حامد ویسکرمی در نشست خبری ضمن تشریح برنامه‎های هفته تعاون در لرستان بیان کرد: همزمان با هفته تعاون ۱۸ طرح تعاونی با سرمایه‎گذاری ۴۲ میلیارد ریال و ایجاد ۸۰ فرصت شغلی در لرستان به بهره‎برداری می‌‎رسد.
وی افزود: یک میلیارد و ۱۸ میلیون ریال تسهیلات بانکی به این طرح‎‌ها اختصاص یافته است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان برگزاری همایش امتنان از تعاون‎گران بر‌تر استان در قالب همایش استانی و همایش‎های شهرستانی، برگزاری نشست هم‎اندیشی با مدیران تعاونی‎‌ها و اتحادیه‎‌ها و غبارروبی گلزار شهدا را از دیگر برنامه‎های این هفته برشمرد.
وی ادامه داد: در حال حاظر ۲۶۲۴ تعاونی با ایجاد ۲۴۶۹۵ فرصت شغلی در استان لرستان فعال هستند.
ویس‎کرمی ارزش صادرات صورت گرفته از طریق تولیدات بخش تعاون لرستان در سال گذشته را شش هزار و ۲۸۲ هزار دلار عنوان کرد و گفت: در راستای اولویت‎های ستاد توسعه بخش کشاورزی در لرستان علاوه بر ساماندهی ۱۵ هزار نفر جویای کار در بخش کشاورزی استان، راه اندازی ۹۱ طرح تعاونی کشاورزی با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان و با اشتغالزایی ۴۸۰ نفر در دست پیگیری است.
ویس‎کرمی با بیان اینکه در حال حاظر ۳۰۰ رشته شغلی برای ایجاد مشاغل خانگی در لرستان احصاء شده، ادامه داد: راه اندازی این مشاغل در استان می‌توانند نقش بسزایی را در کاهش بیکاری بهمراه داشته باشند اما متاسفانه بسیاری از جوانان به این مشاغل که هزینه‎‌ها و سرمایه کمی را بر آن‌ها تحمیل می‌‎کند به عنوان شغل نمی‌‎شناسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز