خبرگزاری کار ایران

شماره حساب برای کمک به امیر علی؛ کودک گیلانی مبتلا به نقص ایمنی بدن

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۲۵

خبرگزاری ایلنا در روز گذشته خبری با تیتر «امیرعلی برای زنده ماندن هم چنان نیازمند کمک مالی نیکوکاران است،،در ارتباط با کودک مبتلابه نقص ایمنی بدن،منتشر کرد.

ایلنا: خبرگزاری ایلنا در روز گذشته (30 تیرماه) خبری با عنوان «امیرعلی برای زنده ماندن هم چنان نیازمند کمک مالی نیکوکاران است» در ارتباط با کودک مبتلابه نقص ایمنی بدن، منتشر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، به دنبال انتشار این خبر، تعدادی از شهروندان گیلانی و هموطنان عزیز از سایر استان‌ها با برقراری تماس با ایلنا گیلان خواستار ارائه شماره حساب بانکی پدر امیر علی که به گفته پدرش، شغل خود را برای پیگیری درمان فرزندش از دست داده و گفته درحال حاضر هیچ پس‌اندازی ندارد، شدند.

ضمن تشکر از همکاری و حس نوع دوستی شهروندان گیلانی و سایر هموطنان و نیز از روزنامه گیلان امروز جهت کمک به این کودک، شماره حساب محمد بیابان گردی پدر امیر علی به شرح ذیل اعلام می‌شود:

بانک ملی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۳۱۵۹۹۰۴۳۶

بانک تجارت به شماره کارت ۶۲۷۳۵۳۳۱۲۰۱۶۰۶۰۲

گفتنی است، محمد هاشم غرقی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در سوم بهمن ماه سال گذشته با صدور نامه‌ای به شماره ۲۱۲۹۴۹ به معاون توسعه مدیریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حسب الامر دستور دستیار ارشد رئیس جمهوری، خواستار معرفی و درمان رایگان بیمار در یکی از مراکز تخصصی تحت پوشش و تامین هزینه درمان و دارو از محل اعتبارات نهاد ریاست جمهوری شد.

در حال حاضر خانواده امیرعلی به علت مشکل مالی و عدم توان تهیه داروهایی که علاوه بر کمیاب بودن، قیمت بالایی هم دارند، کودک خود را بعد از ماه‌ها بستری در مرکز طبی تهران به محل زندگیشان در رشت بازگردانده‌اند.

خانواده این کودک درحال حاضر به سه میلیون تومان برای پروسه ۱۰ روزه درمان عفونت امیرعلی نیاز دارند و هزینهٔ پیوند مغز استخوان هم از سوی بیمارستان شریعتی تهران ۷۰ میلیون تومان برآورد شده است.

برای رویت پرونده پزشکی، درخواست فکس یا ایمیل پرونده می‌توانید با شماره تلفن‌های ۰۱۳۱/۳۲۳۳۵۶۶ و ۰۹۱۱۶۰۰۰۲۰۹ و ۰۹۱۱۶۰۲۸۲۴۴تماس بگیرید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز