خبرگزاری کار ایران

در هفتمین سالروز تاسیس؛

مسئولین از عملکرد مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) رودبار قدردانی کردند

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۲۹

عملکرد صندوق مهر در سطح شهرستان رودبار دغدغه مردم و جوانان را در خصوص اشتغال و ازدواج کم کرده است و تا کنون تعداد زیادی از همین مردم با دریافت وام اشتغال توانسته اند در شهرستان ایجاد اشتغال کنند

ایلنا: همزمان با بیست و پنجم تیرماه و در هفتمین سالروز تاسیس صندوق مهر امام رضا (ع)، طی مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و تنی چند از مسئولین رودبار از عملکرد مثمر ثمر مدیر و پرسنل صندوق مهر امام رضا (ع) این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش ایلنا از گیلان و به نقل از صندوق مهر رضا (ع) رودبار، در این مراسم ابتدا زهرا ساغری مدیر صندوق رودبار ضمن خیرمقدم و ارائه عملکرد و بیلان ۶ سال گذشته صندوق و ارائه آمار و ارقام، جایگاه صندوق مهرامام رضا (ع) رودبار را در استان گیلان بسیار مثبت برشمرد.

در ادامه فرماندار رودبار ضمن تبریک هفتمین سالروز تاسیس صندوق مهر امام رضا (ع) رودبار از مدیریت صحیح و کارامد و پشتکار پرسنل صندوق مهر امام رضا (ع) شهرستان تجلیل کرد.

غلامحسین رجبی، بیان داشت: عملکرد صندوق مهر در سطح شهرستان رودبار دغدغه مردم و جوانان را در خصوص اشتغال و ازدواج کم کرده است و تاکنون تعداد زیادی از همین مردم با دریافت وام اشتغال توانسته‌اند در شهرستان ایجاد اشتغال کنند.

امام جمعه رودبار نیز در این مراسم با بیان آثار و برکات صندوق مهر امام رضا (ع) از برنامه‌های صندوق در سال جاری جویا و رهنمودهای لازم را جهت دستگیری اقشار مستضعف اذعان داشتند.

در پایان به مناسبت هفتمین سالروز تاسیس صندوق مهر امام رضا (ع) مسئولین حاضر به ویژه امام جمعه و فرماندار رودبار اقدام به افتتاح حساب در صندوق مهر امام رضا (ع) کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز