خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تأمین‌ اجتماعی گیلان:

57 هزار نفر بازنشسته در گیلان وجود دارند

کد خبر : ۸۸۵۸۲

درحال‌حاضر ۵۷ هزار و ۷۶ نفر بازنشسته، ۵هزار و ۴۲۱ نفر ازکارافتاده و ۲۲ هزار و ۱۵۶ بازمانده در زمره مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی در استان گیلان هستند.

ایلنا: مدیرکل تأمین‌اجتماعی گیلان، گفت: تا پایان خرداد امسال تعداد مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی گیلان 7/1 درصد رشد داشته و درحال‌حاضر 84 هزار و 653 مستمری‌بگیر تحت‌پوشش تأمین‌اجتماعی این استان هستند، ضمن این 57 هزار و 76 نفر بازنشسته هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، جمیل حق پرست با اعلام رسانه ای این خبر، ازاز صدور بیش از 150 هزار جلد دفترچه درمانی در سه ماهه اول سال 92 برای بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و افراد تحت تکفل آنان خبر داد.

به گفته وی، 23 هزار و 274 جلد دفترچه جدید و یک‌هزار و 439 دفترچه المثنی در بهار امسال برای بیمه‌شدگان گیلان صادر و 128 هزار و 469 دفترچه نیز تجدید اعتبار شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: درحال‌حاضر 350 هزار بیمه‌شده اصلی تحت‌پوشش خدمات و تعهدات تأمین‌اجتماعی گیلان هستند.

حق پرست، افزود: یک‌هزار و 224 نفر بیمار خاص تحت‌پوشش اداره‌کل تأمین‌اجتماعی گیلان هستند و 251 دفترچه نیز دربهار سال جاری برای آنان صادر شده است.

وی بیان داشت: 6 هزار و 852 سند تعهدات کوتاه‌مدت در سه ماهه اول سال 92 برای بیمه‌شدگان این استان صادر شده است.

مدیر کل تامین اجتماعی گیلان، ابراز کرد: در مدت یادشده 3 هزار و 141 فقره غرامت دستمزد ایام بیماری، یک‌هزار و 632 فقره وسایل کمک پزشکی (اروتز و پروتز)، یک‌هزار و 3 مورد کمک هزینه بارداری، 651 فقره کمک هزینه ازدواج و 395 مورد کمک هزینه کفن و دفن به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران این استان پرداخت شد.

حق پرست، تصریح کرد: تا پایان خرداد سال‌جاری تعداد مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی گیلان 7/1 درصد رشد داشته و درحال‌حاضر 84 هزار و 653 مستمری‌بگیر تحت‌پوشش تأمین‌اجتماعی این استان هستند.

وی با اعلام افزایش 25 درصدی میزان مستمری‌ها در سال‌جاری، یاد آور شد: ماهیانه افزون بر 650 میلیارد ریال بابت پرداخت انواع مستمری‌ها در اداره کل تأمین‌اجتماعی گیلان هزینه می‌شود.

این مسئول در پایان، متذکر شد:درحال‌حاضر 57 هزار و 76 نفر بازنشسته، 5 هزار و 421 نفر ازکارافتاده و 22 هزار و 156 بازمانده در زمره مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی در استان گیلان هستند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز