خبرگزاری کار ایران

سیامک علی پناه کاندیدای شورای شهر رشت:

مبارزه با رانت خواری در رشت ضروری است

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۵۱

امکان ارتباط عزت مند،آسان و مفید اقشار گوناگون مردم با اعضاء شورا و مسئولین شهرداری در جهت توجه به انتقادات و رفع مشکلات آنان به صورت شفاف،عادلانه،ضابطه مند و به دور از روی کرد صدقه ای از جمله برنامه های بنده در صورت انتخاب به عنوان عضو چهارمین شورای شهر رشت است.

ایلنا -گیلان: یک کاندیدای چهارمین دوره شورای اسلامی کلان شهر رشت، تاکید کرد: شایسته سالاری در انتخاب مدیران و انتصاب افراد، پا کدستی مسئولین شهری و اهتمام در مقابله با فساد، رانت خواری، قبیله گرائی و باند بازی در تقسیم منابع از جمله برنامه های بنده در صورت انتخاب به عنوان عضو چهارمین شورای شهر رشت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گیلان، سیامک علی پناه سید آبادی چهارشنبه شب با ایراد سخنرانی که با تعداد زیاد هواداران در شهر رشت مواجه شد، توان و قابلیت اجرائی و مدیریتی، تعهد و مسئولیت پذیری به اصول سه گانه نظام، رهبری و قانون را از مهم‌ترین ویژگی کاندیداهای اصلح در انتخابات دانست.

وی هدف از حضور خود در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی کلان شهر رشت را تحقق شعار حماسه سیاسی و جلب مشارکت حداکثری و ارائه گفتمان جدید شهری عنوان کرد.

این کارشناس مسائل اقتصادی، از جمله مهم‌ترین وظایف شورای اسلامی بر اساس قانون را انتخاب شهردار به مدت 4 سال، نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورا و طرح‌های مصوب در امور شهرداری و نیز تصویب آئین نامه های پیشنهادی شهرداری پس از رسیدگی به آن‌ها با رعایت دستورالعمل وزارت کشور ذکر کرد.

علی پناه سید آبادی، تائیدصورت جامع درآمد و هزینه شهرداری که هر شش ماه یک بار توسط شهرداری تهیه می‌شود و انتشار آن برای اطلاع عموم و ارسال نسخه ای از آن به وزارت کشور وهم چنین همکاری با شهرداری جهت تصویب طرح حدود شهر با رعایت طرحهای هادی و جامع شهرسازی پس از تهیه آن توسط شهرداری با تأیید وزارت کشور و وزارت مسکن و شهرسازی از جمله دیگر وظایف شوزاها بیان کرد.

وی شناسایی مزیت‌های اقتصادی شهر رشت و مناطق شهرداری، شناسایی محل‌های درآمدی معول و مناسب برای شهر و نیز حذف درآمد زائی های غیر صحیح در شهر را از جمله برنامه های خود برای عضویت در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رشت برشمرد.

به گفته دبیر کمیته صرفه جویی گمرکات گیلان، مهندسی مجدد تامین درآمدهای پایدار شهری، نگاه اقتصادی به گردشگری شهری و نیز نگاه اقتصادی به صنایع دستی و تلاش در جهت صادرات با نگاه صادرات محور، نگاه اقتصادی به مقوله هتل داری و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری از دیگر برنامه‌ها جهت عضویت در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رشت می‌باشد.

علی پناه سید آبادی، حضور در بازارهای پولی، مالی وبانکی (تاسیس بانک اقتصادی شهر)، جلب و جذب بخش خصوصی در واگذاری بخشی از وظایف شهرداری و هم چنین تامین مالی پروژه های عمرانی شهرداری از طریق انتشار اوراق مشارکت و یا اوراق مشارکت اسلامی (صکوک) از دیگر برنامه های خود برای عضویت در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رشت اعلام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در تبیین جایگاه مهم مدیریت شهری، اذعان کرد: مدیریت شهری در مقابل رضایت مندی مردم نسبت به نظام دارای جایگاه ویژه ای می باتشد، بنابراین باید به مدیریت شهری به عنوان یک نهاد اسلامی و انقلابی انقلابی نگریست.

عضو کمیته بیوتروریسم و مدرس دوره های بنیادی بازار سرمایه گیلان، تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری با خدمت رسانی سنجیده، عادلانه و اولویت دار می‌تواند در اقبال رضایت مردم از نظام اسلامی موثر باشد.

علی پناه سید آبادی، شایسته سالاری در انتخاب مدیران و انتخاب افراد، پاک دستی مسئولین شهری و اهتمام در مقابله با فساد، رانت خواری، قبیله گرائی و باند بازی در تقسیم منابع از جمله برنامه های بنده در صورت انتخاب به عنوان عضو چهارمین شورای شهر رشت است.

وی امکان ارتباط عزتمند، آسان و مفید اقشار گوناگون مردم با اعضاء شورا و مسئولین شهرداری در جهت توجه به انتقادات و رفع مشکلات آنان به صورت شفاف، عادلانه، ضابطه مند و به دور از روی کرد صدقه ای از دیگر برنامه های خود یاد کرد.

این کاندیدای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رشت، در پایان تصمیم سازی جهت سامان دهی آثار تاریخی و میراث فرهنگی، اختصاص کالاهای فرهنگی در سبد مصرفی خانوار، به کارگیری کارت شهروندی و نیز انجام نظر سنجی‌های اداری در راستای توجه به افکار عمومی، نخبگان و متخصصان شهر را از ازجمله دیگر برنامه های خود جهت عضویت در این نهاد عنوان کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز