خبرگزاری کار ایران

در سینمای جوان رودبار برگزار شد؛

کارگاه یکروزه از ایده تا اجرا

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۵۹

دکوپاژ مناسب، تدوین خوب، استفاده از تدوینگر خلاق، صدابرداری و صداگذاری مناسب از مولفه‌های یک فیلم خوب هستند که فیلمسازان انجمن سینمای جوان، باید به صورت حرفه‌ای، یکی از این آیتم‌ها را بیاموزند تا در کار خود موفق باشند.

ایلنا:امروز کارگاه یک روزه از ایده تا اجرا با حضور فیلمسازان انجمن سینمای جوانان رودبار در مجتمع فرهنگی سینمایی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رودبار،در این کارگاه یکروزه که حسین نمازی، کارشناس معاونت تولید و پشتیبانی فنی انجمن سینمای جوانان ایران، تدریس آن را بر عهده داشت، فیلم سازان رودباری با ایده پردازی، چگونگی تبدیل ایده به طرح و سپس فیلمنامه و نوع نگارش داستان و فیلمنامه، همچنین کاربرد دیالوگ در فیلم آشنا شدند.

در ادامه این کارگاه، حسین نمازی که در کارنامه هنری خود کارگردانی فیلم‌های کوتاه و‌بلند را دارد به تعریف دکوپاژ، تدوین، صدابرداری، صداگذاری و انتخاب بازیگر به وظایف کارگردان در مراحل ساخت فیلم اشاره کرد.

وی گفت: دکوپاژ مناسب، تدوین خوب، استفاده از تدوینگر خلاق، صدابرداری و صداگذاری مناسب از مولفه های یک فیلم خوب هستند که فیلمسازان انجمن سینمای جوان باید ضمن داشتن دانش کلی، به صورت حرفه ای یکی از این آیتم‌ها را بیاموزند تا در کار خود موفق باشند.
این فعال بخش سینمای کوتاه ایران در انتها، راز موفقیت یک فیلمساز را در مطالعه مستمر، نگارش داستان و فیلمنامه به صورت مداوم و همچنین فیلم خوب دیدن عنوان کرد.
 فیلمسازان رودباری با استقبال از برگزاری چنین کارگاه‌هایی، خواستار استمرار حضور حسین نمازی برای ارتقاء سطح هنری و دانش فیلمسازی خود شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز