خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر راه و شهرسازی:

عملیات آغاز ساخت بندر تجاری چمخاله لنگرود آغاز می‌شود

کد خبر : ۷۲۹۹۷

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی عملیات رسمی ساخت این بندر آغاز خواهد شد.

ایلنا: تا دقایق دیگر عملیات اجرایی ساخت بندر تجاری چمخاله شهرستان لنگرود گیلان با حضور سید عطاالله صدر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، نماینده مردم لنگه رود در مجلس و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لنگرود، ساخت بندر تجاری چمخاله لنگرود در برگیرنده 8 هکتار است که برای ساخت آن 256 هزار تن خاک ریزی و 26 هزار 500 تن آسفالت صورت خواهد گرفت.

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه ساخت بندر تجاری چمخاله مدتی قبل شروع به کار کرده است، اظهار کرد: امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی عملیات رسمی ساخت این بندر آغاز خواهد شد.

مهرداد بائوج لاهوتی میزان این بندر تجاری را 2 میلیون تن عنوان و خاطرنشان کرد:‌ برای ساخت این بندر حدود 70 میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

به گفته وی، برای ساخت بندر و تملک اراضی اطراف آن این رقم بالغ بر صد میلیارد تومان تجاوز خواهد کرد.

این مسئول در پایان ساخت بندر تجاری را با توجه به تاکیدات سفرهای دولت به استان گیلان اعلام کرد و بیان داشت: ساخت این بندر تجاری نقش بسیار بسزایی در اقتصاد شهرستان لنگرود و استان گیلان به دنبال خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز