خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل منطقه آزادانزلی:

گمرك شاهرگ حیاتی منطقه آزاد انزلی است

اعطای مجوزهای لازم به گمرك انزلی به عنوان یکی از اهرم‌های تسریع کننده روند توسعه ‌در سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی، ‌تنظیم عرضه و تقاضا و ایجاد اشتغال در استان گیلان نقش به سزایی دارد.

 ایلنا - انزلی:  مدیرعامل منطقه آزادانزلی،  گفت: ازآن جا كه گمرك به عنوان شاهرگ حیاتی منطقه آزاد انزلی بوده و باعث رونق وشكوفایی این منطقه می باشد توجه به این گمرك می تواند باعث توسعه و آبادانی استان گیلان شود.

به گزارش ایلنا از انزلی، سعید رحیمی در نشست دوستانه با ناظرگمركات گیلان وكاركنان گمرك منطقه آزاد انزلی اظهار داشت:گمرک در توسعه و اقتصاد مناطق آزاد کشور نقش کلیدی دارد، ‌نقش گمرک از جنبه‌های مالی و تأمین بخشی از درآمدهای عمومی دولت، جنبه‌های ‌حمایتی و اعمال برخی محدودیت‌ها، افزایش یا کاهش تعرفه‌ها و نیز جنبه فرهنگی و گسترش ارتباطات فرهنگی وجلب گردشگران و جهانگردان بین المللی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود:اعطای مجوزهای لازم به گمرك انزلی به عنوان یکی از اهرم‌های تسریع کننده روند توسعه ‌در سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی، ‌تنظیم عرضه و تقاضا و ایجاد اشتغال در استان گیلان نقش به سزایی دارد.

این مسئول، ادامه داد: این منطقه از توانمندی‌های بسیار بالایی برای تجارت خارجی برخوردار است كه با توسعه گمرک این منطقه می تواند بعنوان فعالترین منطقه بین المللی مهم و بیش از گذشته مورد توجه کشورهای همسایه تبدیل خواهد شد.

رحیمی، بیان داشت: سازمان منطقه آزاد انزلی برای تسریع در امور مراجعان اقدام به ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری كرده كه دراین مجموعه مدیریت ها و واحدهای گمركی، سرمایه گذاری، بازرگانی، صنایع،ثبت شركتها، اداری و مالی كه از حوزه های كاری مورد نیاز سرمایه گذاران هستند در یك مجموعه واحد كلیه خدمات مورد نیاز را ارائه خواهند داد.

وی تمركز تمامی واحدها و بخش های مرتبط با حوزه سرمایه گذاری در قالب پنجره واحد سرمایه گذاری را جزو اولویت های سازمان متبوع خود اعلام  و تاکید کرد: با تشكیل این پنجره كاهش بوروكراسی اداری، تسریع در ثبت شركتها، كاستن زمان صدور مجوزهای مورد نیاز سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی، ارتباط و دسترسی به حوزه های مرتبط با سرمایه گذاری و كسب اطلاعات مورد نیاز در سریع ترین زمان ممكن را شاهد خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز