خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس گیلان:

زكاوت، تیز بینی و آینده‌نگری رهبری موجب شناسایی دشمن می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۸۶

پلیس تاوان عدم كاركرد دیگران را به دوش می كشد و خواهان انجام كار فرهنگی بیشتر پلیس برای جبران عدم احساس مسئولیت دیگران شد.

ایلنا: رئیس پلیس گیلان، مقام عظمای ولایت را ضامن و بیمه‌گر جامعه اسلامی خواند و بیان داشت: زکاوت، تیز بینی و آینده نگری بی‌بدیل مقام عظمای ولایت فقیه موجب شناسایی بیش از پیش دشمن می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، ابراهیم قائد رحمتی، در مراسم تودیع و معارفه معاون اجتماعی و نیز رئیس پست مهندسی که به افتخار بازنشستگی نائل شدند، ماموریت‌های نیروی انتظامی استان در سال ۹۲ را برشمرد.

وی اظهار داشت: سال ۹۲ سال ظهور حماسه سیاسی و اقتصادی بوده و ماموریت‌ها نیز در این سال ویژه خواهد بود.

این مسئول، مقام عظمای ولایت را ضامن و بیمه گر جامعه اسلامی خواند و بیان داشت: زکاوت، تیز بینی و آینده نگری بی‌بدیل مقام عظمای ولایت فقیه موجب شناسایی بیش از پیش دشمن می‌شود.

قائد رحمتی، عمل به تدابیر و فرمایشات ولایت فقیه را موجب سعادت در جامعه دانست و اذعان کرد: هجمه دشمن روزبروز گسترده‌تر می‌شود و تلاش نیز باید افزایش یابد.

وی درایت و تلاش بیشتر پلیس استان را خواستار شد و تصریح کرد: بی‌توجهی و سهل‌انگاری موجب عقب ماندگی در جامعه می‌شود.

فرمانده انتظامی گیلان اقدامات انجام شده را در خور تحسین دانست و بیان داشت: آمادگی باید استمرار داشته باشد و تلاش هر روز باید متمایز با روز گذشته باشد.

قائد رحمتی در ادامه به اهمیت فرهنگ در جامعه اشاره کرد و افزود: فرهنگ اصل و زیر بنای مدیریت در جامعه می‌باشد زیرا فرهنگ یعنی قبول انجام کاری از قلب و توأم با اشتیاق.

وی با تاکید بر اینکه انجام کار فرهنگی کمترین هزینه را داشته و بیشترین تاثیر را از خود به جای می‌گذارد، ابراز داشت: باید

برای اداره کردن خویش از عقل و برای اداره کردن دیگران از قلب استفاده شود،

این مسئول با اعتقاد بر اینکه اگر مجموعه یا جامعه‌ای حرف مسئول را از قلب بپذیرد این مسئول توانسته است اعتماد لازم را در جامعه کسب کند، برای تبیین اظهارات، ادامه داد: موقعی که شهروندی احساس کند که عبور از چراغ قرمز مغایر با آموزه‌های دینی و تجاوز به حقوق دیگران می‌باشد به هیچ وجه این کار را نخواهد کرد.

قائد رحمتی با بیان اینکه کار اجتماعی کل جامعه را، ولی کار فیزیکی یک فرد یا تعداد محدودی را پوشش خواهد داد، متذکر شد: باید با تدابیر و به کار گیری تمام پتانسیل و به کارگیری احاد جامعه، بستن مشارکت بیش از پیش مردمی برای تامین امنیت در جامعه فراهم شود.

وی با اذعان بر اینکه پلیس تاوان عدم کارکرد یا کج کار کردی دیگران را به دوش می‌کشد خواهان انجام کار فرهنگی بیشتر پلیس برای جبران عدم احساس مسئولیت دیگران شد.

رئیس پلیس گیلان در پایان حاضران را جهت نگاه بر‌تر به فردایی بهتر توصیه کرد و یادآور شد: راه نرفته زیاد است و باید این راه را با نگاه دقیق‌تر، بهتر و راح‌تر صحیح‌تر طی كرد.

در این جلسه از زحمات مجید مرآت معاون اجتماعی سابق و شاهین رشاد رئیس سابق پست مهندسی که به افتخار بازنشستگی نائل شدند، قدردانی شد.

هم چنین محمد رضا جعفری خیر خواه و اسدا... عطایی به عنوان سرپرست به جای آنان معرفی شد.

به گزارش ایلنا این مراسم تودیع و معارفه در حالی برگزار شد که در آخرین روزهای اسفند ۹۱که نشست رئیس پلیس گیلان با اصحاب رسانه استان برای تشریح عملکرد یک ساله و نیز برنامه‌های نوروزی فرماندهی انتظامی صورت پذیرفت که در آن محمد رضا جعفری خیر خواه به جای مجید مرآت حاضر بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز