خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد:

بهر ه مندی 2500 نفراز خدمات امدادی هلال احمر در نوار ساحلی گیلان

با اجرای طرح داوطلب یار جمعیت هلال احمر 17 تن از پزشکان و پیراپزشکان داوطلب علاوه بر امدادگران و جوانان با حضور در 7 پایگاه ساحلی و یک پایگاه جاده ای در شهرستانهای لنگرود، رودسر، آستارا،آستانه اشرفیه، رضوانشهر، بندر انزلی، تالش و فومن خدمات امدادی به مسافرین و همشهریان ارائه کردند.

ایلنا - رشت: مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از بهره مندی دو هزار و 500 نفراز خدمات امدادی در نوار ساحلی استان توسط پزشکان داوطلب یار این نهاد خبر داد.

جمشید محمدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رشت از پایان طرحهای ساحلی هلال احمر با حضور امدادگران و جوانان جهت ارائه خدمات امدادی و راهنمای مسافرین در این طرحها در تابستان با هدف کاهش غرق شدگی خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای طرح داوطلب یار جمعیت هلال احمر 17 تن از پزشکان و پیراپزشکان داوطلب علاوه بر امدادگران و جوانان با حضور در 7 پایگاه ساحلی و یک پایگاه جاده ای در شهرستانهای لنگرود، رودسر، آستارا، آستانه اشرفیه، رضوانشهر، بندر انزلی، تالش و فومن خدمات امدادی به مسافرین و همشهریان ارائه کردند.

به گفته این مسئول از 15 تیر ماه تا پایان شهریور امسال بیش از 2 هزار و 500 نفر با مراجعه به این پایگاهها توسط این پزشکان معاینه و درمان شدند.

وی محمدی هدف از اجرای این طرح را استفاده بهینه از ظرفیتهای مردمی و توان پزشکان و پیرا پزشکان داوطلب، ارتقای خدمات امدادی و کاهش آسیب دیدگی ناشی از حوادث عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز