خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس:

نظارت كافی بر جایگاههای سی ان جی گیلان صورت نمی‌گیرد

asdasd

اگر قرار است مسافران را پیاده بکنند باید یک جایگاه سر پوشیده برای انتظار مسافرین در جایگاههای سی ان جی گیلان احداث شود و آنانی که معذوریتهای خاصی برای پیاده شدن دارند، بتوانند منتظر بمانند تا سوختگیری انجام شود.

ایلنا- آستانه اشرفیه: نماینده مردم آستانه اشرفیه در دوره نهم مجلس از عدم نظارت شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان بر جایگاه های سی ان جی استان مبنی بر دریافت مبالغ اضافی از مشتریان انتقاد و اذعان کرد: مردم نباید در فصول بارندگی و سرما که جایگاهها فاقد سرپناه هستند پیاده کرد.

محمد حسین قربانی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آستانه اشرفیه با قدردانی از ایلنا در حساسیت نشان دادن به معضلات جامعه، اظهار داشت: عرصه خبر و خبرنگاران این پل را باید بین مردم و مسئولان همیشه برقرار کنند و مشکلاتی که برای مردم پیش می آید در مطبوعات و رسانه ها به گوش مردم و مسئولان برسانند و آنانی که به عنوان ذی نفع در این قضایا هستند از تصمیم گیریها بهره مند و مدیران هم خودشان را اصلاح بکنند.

وی دریافت مبالغ اضافی توسط کارگران جایگاههای سی ان جی گیلان و فاقد سرپناه بودن برای مسافران به زور پیاده شده اعم از کودکان، نوزدان و سالمندان را دارای معضلات اجتماعی دانست و تصریح کرد:ب ه نظرم نشستن این گونه مسافرین در خودروها هنگام سوخت هیچ گونه خطری ایجاد نمی‌کند.

این مسئول، ابراز داشت: اگر قرار است مسافران را پیاده بکنند باید یک جایگاه سر پوشیده برای انتظار مسافرین در جایگاههای سی ان جی گیلان احداث بشود و آنانی که معذوریتهای خاصی برای پیاده شدن دارند، بتوانند منتظر بمانند تا سوختگیری انجام بشود.

به گفته قربانی،د ریافت مبالغ اضافی از مشتریان در جایگاههای سی ان جی گیلان سیاست شرکت نفت نیست بلکه عدم نظارت کافی بر عملکرد جایگاهها و کارگران و مجموعه تحت پوشش است و اگر یک نظارتی صورت بپذیرد این مشکلات به وجود نمی آید و سیستم وزارت نفت هم معتقد است نباید چنین مشکلاتی وجود داشته باشد.

وی از مسئولان شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان، خواست نظارت کافی بر جایگاههای سی ان جی استان بنمایند تا بسیاری از مشکلات حل بشود و لزومی نیز ندارد سرنشینان خودرو هنگام سوختگیری پیاده بشوند.

عضو کمیسیون بهداشت دوره نهم مجلس، اظهار کرد: به جای پیاده کردن مسافرین از روشهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی بیشتر نظیر مانند« مصرف دخانیات در جایگاه ممنوع »می توان با نهادینه کردن این گونه فرهنگها در بین مردم باید در دستور کار قرار بگیرد.

قربانی درباره وضعیت جایگاههای سی ان جی حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر، بیان داشت: در آستانه اشرفیه دو جایگاه وجود دارد ولی تکلیف آنها هنوز مشخص نیست و درگیری بین پیمان کار و شهرداری از جمله مهم ترین دلایل آن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز