خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

آب گرفتگی گیلان ۱۲۵ میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشت

asdasd

از این میزان ۱۰۰ میلیارد ریال به تأسیسات زیربنایی، ۲۰ میلیارد ریال خسارات مسکونی و معیشتی و ۵ میلیارد ریال نیز مربوط به خودرو‌ها و وسایط نقلیه است.

ایلنا - رشت: استاندار گیلان، اذعان کرد: براساس ارزیابی‌های اولیه انجام شده، آبگرفتگی معابر و برخی منازل و طغیان رودخانه‌ها در شهرستانهای گیلان بویژه رشت، لاهیجان، آستانه اشرفیه، شفت، فومن، سیاهکل و لنگرود ۱۲۵ میلیارد ریال خسارت به همراه داشت.

کیهان هاشم نیا صبح امروز با اعلام این خبر به ایلنا، اظهار داشت: از این میزان ۱۰۰ میلیارد ریال به تأسیسات زیربنایی، ۲۰ میلیارد ریال خسارات مسکونی و معیشتی و ۵ میلیارد ریال نیز مربوط به خودرو‌ها و وسایط نقلیه است.

وی با بیان اینکه در حدود ۳ ساعت بمیزان ۱۱۰ میلی متر باران در رشت بارید، خاطر نشان کرد: این مقدار بارش باران در این مدت زمانی کوتاه کم سابقه بوده است.

به گفته این مسئول از نخستین لحظات بارش دیروز، کلیه نیروهای امدادی و عملیاتی باتوجه به آماده باش قبلی و بسیج امکانات؛ اقدامات اضطراری را برای کاهش مشکلات مردم انجام دادند. اما به رغم همهٔ این تلاش‌ها بدلیل حجم سنگین بارش، خسارات فراوانی به تأسیسات زیربنایی، کانالهای دفع آبهای سطحی، وسایل نقلیه و منازل مسکونی مردم وارد آمد.

در پی بارش سنگین باران دیروز استاندار گیلان از مناطقی که در شهرهای رشت، آستانهٔ اشرفیه و لاهیجان دچار آبگرفتگی شده بود بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز