خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس گیلان ابراز کرد:

گیلانیان مردمانی مهمان پذیر، با نشاط و قانون مند هستند

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۸۸

ابراهیم قائد رحمتی که زاده استان سر سبز و غیور لرستان است جاذبه های دیدنی، طبیعت سبز و بی نظیر و مردمی مومن، متعهد و خونگرم و مهمان نواز را از نشانه های بارز استان گیلان دانست

ایلنا- رشت: رئیس پلیس گیلان با صدور پیامی در آستانه عید نوروز سال 92 در پیام تبریكی، مردم استان گیلان را مردمانی با نشاط، قانونمند و شایسته احترام توصیف كرد.

به گزارش ایلنا از رشت، ابراهیم قائد رحمتی  که زاده استان سر سبز و غیور لرستان است در  ابتدای پیام تبریک خود آورده است: دعای تحویل سال كه تقاضای بهترین احوال از خداوند متعال می باشد گویا اینكه با مردم استان گیلان صدق نموده و مهمان پذیری و با نشاط بودن، نشان از بهترین احوال مردم استان را دارد.

وی  شكوفایی گلها در آغازین روزهای فصل بهار با تبسم نشاط مردم این استان را تجسم زیبایی ها دانست و خاطر نشان کرد: هر صفتی كه حس انسان دوستی، تكریم و همچنین اوصاف بهشت درآن باشد، از صفات الهی محسوب می شود.

این مسئول  جاذبه های دیدنی، طبیعت سبز و بی نظیر و مردمی مومن، متعهد و خونگرم و مهمان نواز را از نشانه های بارز استان گیلان  نامید و تصریح کرد:  این اوصاف عالیه سبب زبان زد شدن استان گیلان در كشور شده است.

قائد رحمتی،شعار نیروی انتظامی برای ایام عید سال 92 " نوروزی پر نشاط با رعایت قانون و احترام به د یگران" را متناسب با شأن و منزلت و آداب مردم استان گیلان خواند و اذعان داشت: این عوامل سبب ارتقاء تعامل پلیس با مردم شده است، به نحوی كه امنیت سال به سال در این استان ملموس تر می گردد.

وی  در پایان اظهار امیدواری كرد، تغییر نگرش و احوال به سمت تعالی، نشاط، بهروزی و پیروزی در جامعه گیلان نمایان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز