خبرگزاری کار ایران

درحالی که شهر تاریخی ماسوله ایستگاه آتش‌نشانی ندارد؛

سه باب مغازه ماسوله در آتش سوخت

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۸۶

حریق صورت گرفته به وسیله اهالی شهر تاریخی ماسوله و از طریق شیلنگ معمولی خاموش شده است/ چنان چه حریق دیگری در شهر تاریخی ماسوله رخ دهد و کل ابنیه مورد تهدید قرار گیرد جوابگو کیست؟

ایلنا- فومن: حدود ساعت پنج صبح امروز چهارشنبه،سه باب مغازه در دو نقطه از شهر تاریخی ماسوله و ثبت شده در آثار تاریخی کشور در آتش سوخت و خساراتی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از فومن،این مغازه ها که در آن البسه محلی به فروش می رسید،متعلق به جمالی،شرفی ماسوله و خارابی(جماعتی) بوده و در طبقات اول و دوم بازار واقع شده اند و مغازه واقع در طبقه اول در نزدیکی موزه حیات وحش ماسوله بوده است.

گفتنی است حریق صورت گرفته به وسیله اهالی شهر تاریخی ماسوله و از طریق شیلنگ معمولی خاموش شده و میزان خسارات در دست بررسی است.

حال از مسئولان ذیربط در حفظ و نگهداری از آثار تاریخی و هم چنین پیشگیری از حوادث غیر مترقبه استان گیلان،شهرستان فومن وشهر تاریخی ماسوله سوال می شود،چرا تاکنون نسبت به راه اندازی ایستگاه آتش نشانی در ماسوله اقدامی نکرده اند؟

از سویی دیگر چنان چه حریق دیگری در شهر تاریخی ماسوله رخ دهد و میزان آن گسترش و کل ابنیه مورد تهدید باشند،جوابگو دوست داران آثار تاریخی ثبت شده کیست؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز