خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد انزلی اعلام کرد؛

حضور منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۰۱

این منطقه در سومین همایش و نمایشگاه بین المللی که از 16 الی 18 اسفند ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، حضور می یابد

ایلنا- انزلی:  مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد انزلی، گفت:این منطقه در سومین همایش و نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی کشور که از 16 الی 18 اسفند ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، حضور می یابد.

به گزارش ایلنا از انرلی،امین افقی امروز چهارشنبه  با اعلام این خبر به رسانه ها،اظهار کرد: این همایش و نمایشگاه با مشارکت 21 کشور خارجی و نهادهای دولتی، بانکهای عامل، بخش خصوصی و مناطق آزاد کشور با شعار توسعه سرمایه گذاری،تجلی اندیشه صلح و دوستی و با هدف معرفی ظرفیتهای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی برگزار می شود.

به گفته وی،منطقه آزاد انزلی با هدف معرفی توانمندیها و ظرفیت های خود در صنعت گردشگری به عنوان یکی از راهبردهای کلان منطقه، اولویت های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف توریسم را در قالب لوح فشرده چند رسانه ای پنج زبانه، کتاب گردشگری گیلان و منطقه بهمراه بروشورهای اطلاع رسانی به سرمایه گذاران عرضه می کند.

این مسئول،خاطر نشان کرد:حضور در پنل های تخصصی این نمایشگاه و همایش از دیگر برنامه های منطقه آزاد انزلی است. و از سوئی دیگر در غرفه منطقه آزاد انزلی فعالان بخش خصوصی حوزه گردشگری نیز در جوار این منطقه حضور دارند.

افقی،تاکید کرد:سازمان منطقه آزاد انزلی با تکیه برمعافیت ها و مشوق های متعدد قانونی در زمینه حضور سرمایه گذاران و گردشگران خارجی، خود را پشتیبان صنعت گردشگری استان گیلان به عنوان قطب توریسم کشور می داند.

وی ادامه داد: منطقه آزاد انزلی، حضور در نمایشگاه های داخلی و بین المللی را فرصت و بسترمناسبی جهت معرفی فرصت ها،توانمندیها و عملکرد منطقه در حوزه های تخصصی چون گردشگری به منظور جذب سرمایه گذار ارزیابی می کند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز