خبرگزاری کار ایران

انتقاد استاندار گیلان:

عدم سامان ندادن گلزارهای شهدا گیلان به دلیل کم‌کاری بعضی از افرادست

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۷۰

سامان دهی گل زارهای شهدای استان باید تا سال آینده به پایان برسد/فرهنگ جهاد و ایثار باید در جامعه نهادینه شود/مدیریت ایثارگران با مدیریت امدادی متفاوت است/دیدار با ایثارگران در ارزشیابی مدیران تاثیرگذار است

ایلنا- رشت: استاندار گیلان،تاکید کرد: عدم سامان دهی این گلزارها تاكنون مربوط به کم‌کاری بعضی از افراد و باید به زیباترین و مناسب ترین شكل ممكن ساخته شود.

به گزارش ایلنا از رشت،کیهان هاشم نیا در نشست هم اندیشی شورای ایثارگران گیلان به ریاست خود،اظهار کرد: رضایت مندی خانواده های شهدا و ایثارگران باید در انجام همه اقدامات مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی با تأكید براین كه كار سامان دهی گل زارهای شهدای استان باید تا سال آینده به پایان برسد، عدم ساماندهی این گلزارها را تاكنون مربوط به کم‌کاری بعضی از افراد عنوان کرد و افزود: باید گلزارهای شهدا به زیباترین و مناسب ترین شكل ممكن ساخته شود.

این مسئول با تصریح بر این که فرهنگ جهاد و ایثار باید در جامعه نهادینه شود، اذعان داشت: اگر این فرهنگ در بین مسئولین و مردم نهادینه شود، بسیاری از مشكلات مرتفع خواهد شد.

به گفته هاشم نیا، گیلان تنها استانی است كه راهبردهای فرهنگی آن براساس جهاد، ایثارو شهادت تدوین شده است.

وی با تاکید بر این که مدیریت ایثارگران با مدیریت امدادی متفاوت است، بیان داشت: ایثارگران باید در جامعه دیده شوند.

مدیر کل اسبق بنیاد شهبد گیلان،رفع مشكلات درمانی جانبازان و ایثارگران ضروری دانست و ابراز کرد: ایثارگران نیاز به توجه ویژه دارند و صرف خدمت به آنان نمی تواند موجب رضایت مندی آنان شود.

هاشم نیا،ابراز کرد: برای رفع برخی مشكلات و مسائل مربوط به جانبازان و ایثارگران در قانون پیش بینی های لازم شده است، اما باید پیگیری صورت گیرد تا به خوبی اجرایی شود.

وی معتقد است اگر مشاوران امور ایثارگری فرمانداران عملكرد مؤثری داشته باشند، می توانند بسیاری از مشكلات این قشر را درسطح شهرستان ها برطرف كنند.

این جانباز جنگ تحمیلی همچنین با اشاره به دیدار با جامعه ایثارگران گیلان، گفت: دیدار با ایثارگران در ارزشیابی مدیران تاثیرگذار است.

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این نشست طی سخنانی،گفت: از 215 عضو مجلس مشورتی ایثارگران كشور 5 نفر از گیلان حضور دارند.

احمد اسماعیلی با اشاره به ساماندهی خانواده بزرگ ایثارگران شامل خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان در طرح معتمدین معین، افزود: ایجاد زمینه برای ارتباط هدفمند ایثارگران به‌منظور یاری‌رسانی به همدیگر با مدیریت و هدایت بنیاد شهید از اهداف طرح معتمدین معین است.

وی ابراز داشت کخانواده‌های شهداو ایثارگران با ولایت مداری و عشق به ولایت، همواره عطر ایثاروشهادت رادرجامعه می‌پراکنند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز