خبرگزاری کار ایران

نماینده عالی دولت در گیلان:

طرح تفصیلی محدوده حرم مطهر خواهر امام (س) رشت تصویب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۷۰

باید حرم مطهر خواهر امام (س) به عنوان كانون شهر رشت قرار گیرد/خواهر امام (س) رشت باتوجه به برخورداری از ظرفیت و پتانسیل مناسب قابلیت تبدیل شدن به قطب فرهنگی مركز استان را دار است.

ایلنا- رشت: كارگروه تخصصی رسیدگی به مسائل بقعه متبركه خواهر امام (س) رشت به ریاست استاندار گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت،استاندار گیلان در این کار گروه از تصویب نهایی طرح تفصیلی محدوده حرم مطهر خواهر امام (س) رشت تا 2 هفته آینده خبرداد و افزود: تعیین ساز و كار اجرایی از جمله موارد مهمی به شمار می رود كه می تواند نقش به سزایی را در توسعه حرم مطهر ایفاء كند.

کیهان هاشم نیا براولویت بندی در كارها و تعیین برنامه های اجرایی كوتاه مدت و بلند مدت در این زمینه تاكید کرد و  اذعان داشت:باید حرم مطهر خواهر امام (س) به عنوان كانون شهر رشت قرار گیرد.

وی  سامان دهی هرچه سریعتر بقعه متبركه خواهر امام (س)  ضروری دانست و خواستار اجرای هرچه سریعتر پروژه های در نظر گرفته شده برای حرم مطهر شد.

 مدیركل اوقاف و امور خیریه  گیلان هم در این کارگروه طی سخنانی  با اشاره به پیشرفت خوب پروژه های عمرانی در حرم مطهر خواهر امام (س) اظهار داشت: خواهر امام (س) رشت باتوجه به برخورداری از ظرفیت و پتانسیل مناسب قابلیت تبدیل شدن به قطب فرهنگی مركز استان را داراست.

در این جلسه كه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار رشت، مدیركل اوقاف و امور خیریه استان اعضای هیئت امناء بقعه متبركه خواهر امام (س) و جمعی از مدیران در محل استانداری برگزار گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز