خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشکی قانونی گیلان خبر داد:

كاهش نه‌دهم درصدی تلفات حوادث رانندگی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۱۰

بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 473 مورد در جاده‌های برون شهری و پس از آن با 93 مورد در تصادفات درون شهری، هشت مورد در جاده‌های روستایی گزارش شده است

ایلنا- رشت:  مدیر کل پزشکی قانونی گیلان  از: كاهش نه‌دهم درصدی تلفات حوادث رانندگی در هشت‌ماهه امسالد در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از گیلان، فریبرز آیتی فیروز آبادی امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: امسال  574 نفر در حوادث رانندگی استان گیلان جان خود را از دست داده‌اند که  این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که 579 نفر در تصادفات رانندگی کشته شدند، نه‌دهم درصد كاهش نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: از مجموع تلفات حوادث رانندگی هشت‌ماهه امسال در استان گیلان 474 نفر مرد و 100 نفر زن بودند.

این مسئول ،خاطر نشان کرد:  بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 473 مورد در جاده‌های برون شهری و پس از آن با 93 مورد در تصادفات درون شهری، هشت مورد در جاده‌های روستایی گزارش شده است.

آیتی فیروز آبادی،اذعان کرد: در حوادث رانندگی هشت‌ماهه امسال 10 هزار و 136 نفر (هفت ‌هزار و 363 مرد و دو‌هزار و 773 زن) مصدوم شده‌اند كه نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است.

وی در پایان متذکر شد: در آبان ماه امسال تعداد 69 نفر (59 مرد و 10 زن) جان خود را در تصادفات از دست دادند كه این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 1.4 درصد كاهش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز