خبرگزاری کار ایران

با توزیع نشدن به‌موقع قبوض و صدور اخطاریه؛

شرکت توزیع نیروی برق گیلان پاسخگو باشند

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۹۵

این شرکت دولتی در اخطاریه خود تاکید می‌کند پس از پرداخت به دفاتر پیش‌خوان دولت مراجعه شود و حتی تهدید می‌کند در صورت پرداخت هم باید به آدرس ذکر شده مراجعه‌كرد،در غیر این صورت نسبت به قطع برق اقدام خواهد شد

 ایلنا- رشت: در ماه‌های اخیر شرکت توزیع نیروی برق گیلان در تحویل قبوض برق مصرفی برای مشترکان خود در شهر رشت کوتاهی می کند و در عوض چند روز بعد با صدور اخطاریه‌ای اعلام می دارد که باید ظرف مدت سه روز نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از گیلان، این شرکت دولتی در اخطاریه خود تاکید می کند پس از پرداخت به دفاتر پیش خوان دولت مراجعه شود و حتی تهدید می‌کند در صورت پرداخت هم باید به آدرس ذکر شده مراجعه شود،در غیر این صورت نسبت به قطع برق اقدام خواهد شد.

برای شهروندان رشتی در زمان مراجعه با خبرنگار ایلنا و یا دفتر نمایندگی خبرگزاری ایلنا در گیلان سوالات ذیل مطرح شده و خواهان شفاف‌سازی و پاسخ گویی شفاف شرکت توزیع نیروی برق استان هستند:

یک: علت عدم توزیع قبوض برق مصرفی خانوارها و ارائه آن به درب خانه مشنرکان چیست؟

دو: چرا باید مشترکان حتمآ پس از پرداخت وجه برق مصرفی به دفاتر پیش‌خوان دولت مراجعه حضوری داشته باشند و این دفاتر بابت این موضوع مبلغ 8000 ریال مطالبه می‌کنند و مجوزهای قانونی مطالبه این مبالغ کدام است؟

سه: با توجه به احاله مردم به دفاتر پیش‌خوان خاص از قبل تعیین‌شده از جمله در گلسار رشت با ازدحام جمعیت، اتلاف وقت و هزینه متشترکان را فراهم کرده،دلیل ایجاد زحمت برای مردم چیست؟

چهار: چه رابطه احتمالی مالی بین شرکت توزیع نیروی برق گیلان با مبلغ 8000 ریال از هر مشترک که جمع آن در هر روز بالغ بر میلیون‌ها ریال خواهد بود، وجود دارد؟

پنج: چرا علی رغم تاکید دولت آقای احمدی نژاد به ارتقای دولت الکترونیک برای پرداخت وجوه برق مصرفی به صورت الکترونیکی، متاسفانه باید کماکان مراجعه حضوری به دفاتر پیش‌خوان مورد نظر آقایان باشد واز سویی دیگر آیا این امر بدبینی مردم نسبت به پرداخت الکترونیکی را به وجود نمی آورد؟

اداره کل بازرسی گیلان با توجه به ادعای تعدادی از شهروندان استان در مراجعه حضوری و ارائه گزارش،تاکنون چه اقداماتی برای بررسی موضوع انجام داده است؟

ایلنا  آمادگی درج پاسخ مسئولان شرکت توزیع نیروی برق گیلان برای دلایل تاخیر در توزیع قبوض برق آن هم با ارائه اسناد مجوزهای قانونی برای اجبار مردم جهت حضور در دفاتر پیش‌خوان دولت به منظور پرداخت 8000 ریال را دارد.

نمونه ای از این قبوض در  ایلنا موجود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز