خبرگزاری کار ایران

کلاهبردار حرفه‌ای در رضوانشهر دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۴۷

متهم هنگامی كه با استناد پلیس و همچنین مواجهه حضوری با مال باختگان مواجه شد چاره ای جز اعتراف به جرائم خود ندیده و تاكنون به 6 فقره كلاهبرداری از پیر مردها و پیرزن ها اعتراف کرد.

ایلنا- گیلان: كلاهبردار حرفه ای عابر بانك ها كه سوژ ه هایش پیرمردها و پیرزن ها بود، توسط پلیس آگاهی شهرستان رضوانشهر دستگیر شد.

به گزارش ایلنا از گیلان،كارآگاهان آگاهی شهرستان رضوانشهر استان گیلان در بررسی شكایت مردمی موفق به شناسایی و دستگیری كلاهبردار دستگاههای خود پرداز بانك ها شدند.

این كلاهبردار 38 ساله اهل فومن ساكن شهرستان تالش با مراجعه به دستگاههای خودپرداز در شهرستان رضوانشهر و زیر نظر گرفتن مراجعه كنندگان به عابر بانك ها به طریقی زیركانه خود را به افرادی كه قادر به برداشت یا انتقال وجه در عابر بانكها نبوده نزدیك نموده و با ظاهری مهربان آمادگی خود را جهت كمك به آن اشخاص اعلام می كرد.

وی كه چندین كارت غیر قابل استفاده به همراه داشته پس از اخذ كد رمز از مالك كارت و پی بردن به مقدار موجودی حساب ارزشمند، به وی اعلام می نمود كه متاسفانه پولی به حساب شما واریز نشده یا پولی موجود نیست و سپس در اقدامی آنی و با ابتكاری خاص كارتی مشابه كارت تحویل گرفته را با تعارف به وی مسترد می كرد.

مال باخته كه با تعارف و ادب این شخص مواجه شده بود تصور كلاهبرداری را ننموده و پس از چند ساعت و یا مراجعه در منزل و مشورت با دیگران متوجه كلاهبرداری شده و هنگامی كه به عابر بانك مربوطه مراجعه می نمود، با فقدان این شخص مواجه می شد.

بر پایه این گزارش وقوع چنین كلاهبرداری برای سایر اشخاص و مراجعه آنان به پلیس، كارآگاهان آگاهی شهرستان رضوانشهر را به تكاپو انداخته كه كلاهبردار شخص حرفه ای است.

كارآگاهان در بررسی دقیق شكایت شاكیان موفق به ترسیم فرضی چهره این كلاهبردار حرفه ای شده و پس از چند روز زیر نظر گرفتن عابر بانك های شهرستان رضوانشهر این متهم حرفه ای را دستگیر كردند.

وی كه تصور دستگیری خود توسط پلیس آگاهی رضوانشهر را نمی نمود در ابتدا خود را مبرا از اتهامات وارده دانسته و هنگامی كه با استناد پلیس و همچنین مواجهه حضوری با مال باختگان مواجه شد چاره ای جز اعتراف به جرائم خود ندیده و تاكنون به 6 فقره كلاهبرداری از پیر مردها و پیرزن ها اعتراف کرد.

گفتنی است این متهم با تشكیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار لازم راهی زندان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز