خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل میراث فرهنگی گیلان:

بیمارستان بین‌المللی قائم رشت ظرف چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۶۸

چندین ماه است که در رسانه ها از جمله آگهی سیمای مرکزی گیلان اعلام شده بیمارستان قائم رشت تا ماه آینده افتتاح می شود ولی از بهره برداری آن خبری نیست.

ایلنا- رشت: معاون گردشگری اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری گیلان از ساخت دهکده گردشگری سلامت در این استان خبر داد و گفت: بیمارستان بین‌المللی قائم رشت ظرف چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از رشت، فردین پورهادی با اعلام این خبر  اظهار داشت: تا کنون سه همایش گردشگری سلامت با پنل‌های تخصصی طی سال‌های 89، 90 و 91 با محوریت بیمارستان بین‌المللی قائم در استان برگزار شده است.

وی افزود: بیمارستان بین‌المللی قائم با هدف ارائه خدمات ویژه بهداشتی و درمانی برای شهروندان داخل کشور و بیماران خارجی در حال ساخت است و ظرف چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

این  مسئول  خاطر نشان کرد: این بیمارستان با زیربنای حدود 20 هزار مترمربع در پنج طبقه ساخته می‌شود و دارای بخش‌های تخصصی و فوق‌تخصصی و همچنین سوئیت‌های VIP مخصوص توریست‌های درمانی است.

پورهادی با بیان این‌که این بیمارستان مجهز به سایت هلیکوپتر و همچنین تمامی تجهیزات تشخیصی و درمانی روز دنیا است، ابراز  کرد: از ویژگی‌های دیگر این بیمارستان وجود چشم‌اندازهای زیبا و دریاچه طبیعی در ضلع جنوبی و یک استخر مصنوعی در ضلع شمالی هست  که فضای دلپذیری را برای بیماران فراهم کرده است.

وی  تصریح  کرد: در طرح راه‌اندازی دهکده سلامت گیلان علاوه بر بیمارستان بین‌المللی قائم، ساخت هتل 5 ستاره در مجاورت بیمارستان برای گذراندن دوران نقاهت بیماران و اکوکمپ جلگه‌ای مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا از رشت چندین ماه است که در رسانه ها از جمله آگهی سیمای  مرکزی گیلان اعلام شده بیمارستان قائم رشت تا ماه آینده افتتاح می شود ولی از بهره برداری آن خبری نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز