خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

كار دولت یازدهم بسیار مشكل خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۶۳

دولت یازدهم باید خسارتهای برجای مانده از دولت احمدی نژاد را به دوش بکشد/ بیکاری و تورم به اوج خود رسیده و بیداد می‌کند/ عزلهای اخیر صدمات بسیار زیادی به کشور وارد خواهد کرد/نرخ تورم در دولت احمدی نژاد به 35 درصد رسیده است.

ایلنا - رشت: نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم تاکید کرد: دولت بعدی باید همه خسارتهای برجای مانده از دولت احمدی نژاد را به دوش بکشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، غلام علی جعفر زاده ایمن آبادی روز شنبه در جریان دیدار با تعدادی از مردم این حوزه انتخابیه تصریح کرد: کشور نیاز به ثبات مدیریت دارد و از همین جا اعلام می كنم كه از تغییرات مداوم نگران هستیم.

وی افزود: اخیرا تغییر معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری باعث نگرانی شد و در این هفته مجلس جلسه ویژه ای در این خصوص برگزار خواهد کرد.

این مسئول یاد آور شد: عزل اعضای هیئت دولت از اختیارات رئیس جمهوری است و خود احمدی نژاد باید پاسخگو باشد، ولی شكی نیست كه این عزلها صدمات بسیاری به کشور وارد خواهد کرد.

به گفته جعفر زاده ایمن آبادی شش ماه به پایان عمر دولت دهم مانده و در این شش ماه این همه عزل بی معناست و رئیس جمهوری باید تیم خود را منسجم تر و کار را جمع کند.

وی تصریح كرد: این كار به همه حوزه ها از جمله اشتغال صدمه وارد می کند به گونه ای كه هم اكنون شاکله وزارتخانه‌های بهداشت، ارتباطات، راه و صنعت از هم پاشیده است.

وی تاکید کرد: همه خسارتهای برجای مانده از دولت احمدی نژاد را باید دولت بعدی به دوش بکشد و عملکرد دولت در بخش حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی فقط روی کاغد با آمار سازی خوب ارزیابی می‌شود.

جعفرزاده خاطرنشان كرد: واقعیت جامعه چیز دیگری می گوید و بیکاری و تورم به اوج خودش رسیده در حالیكه آمارها روی كاغذ چیزی دیگر می گویند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس ابراز کرد: نرخ تورم در دولت احمدی نزاد به 5 3درصد رسیده د رحالیكه در دولتهای گذشته بسیار كمتر  بود و با پرداخت یارانه ها و افزایش نقدینگی به افزایش تورم كمك شد.

وی تصریح كرد: هم اكنون وضع به گونه ای است كه نه تنها دولت نمی تواند دلار را کنترل کند، بلكه تیم اقتصادی دولت دهم منسجم نیست.

جعفر زاده ایمن آبادی بیان داشت: نمی توان تاثیر تحریمها را انكار كرد و آنها را همچنان كاغد پاره پنداشت اما بی برنامگی دولت بیشتر از همه چیز تحریمها را تشدید كرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز