خبرگزاری کار ایران

نماینده رشت:

اخراج نیروهای شرکتی جهاد کشاورزی گیلان پذیرفتنی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۳۹

در صورت دلسوزی بیشتر مسئولین با کاهش و حذف هزینه های غیر ضروری امکان حفظ این نیروها وجود داشت اما حالیه با اخراج بی مسئولانه آنان شاهد افزایش اعتراضات و نارضایتی این قشر بی پناه و آسیب پذیر هستیم.

ایلنا- گیلان: یکی ازسه نماینده مردم رشت در دوره نهم مجلس شورای اسلامی از تذکر خود به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اخراج نیروهای شرکتی و خدماتی در واحدهای تابعه جهاد کشاورزی و به ویژه اداره کل شیلات گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، غلام علی جعفر زاده ایمن آبادی در دیدار با تعدادی از مردم شهر با بیان این مطلب، اظهار کرد: متاسفانه در شرایط تحریم و عدم امکان جدی توسعه واحدهای اشتغال زایی و تولیدی، دستگاه ها و واحدها و سازمانهای تابعه جهاد کشاورزی و به ویژه اداره کل شیلات گیلان به دلیل کاهش اعتبارات جاری نسبت به اخراج نیروهای مظلوم و بی پناه شرکتی اقدام می کنند.

وی خاطر نشان کرد: اولا افرادی که بالای سه سال سابقه کار داشته تغییر وضعیت داده اند اما پرداخت حقوق آنها نامشخص است و ۳۴ نفر که حدود یک سال سابقه کار داشتند از کار اخراج و بیکار شده اند.

به گفته این مسئول، همچنین از مجموع ۷۸ نفر نیروی قراردادی فقط به ۱۲ نفر به عنوان نیروهای خدماتی و نظافتی با تعیین اعتبارات از ردیف هزینه جاری شیلات دستمزد پرداخته می شود.

جعفر زاده ایمن آبادی، اذعان داشت: بنا بر اطلاع واصله شرکت پیمانکاری نهاد طاهرین شمال پس از گذشت ۷ ماه از سال جاری هنوز هیچ مبلغی از بابت قرارداد از شیلات گیلان دریافت نکرده و از مهر امسال عدم همکاری و اعلام انصراف خود را کتبی به شیلات استان اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در صورت دلسوزی بیشتر مسئولین با کاهش و حذف هزینه های غیر ضروری امکان حفظ این نیروها وجود داشت اما حال با اخراج بی مسئولانه آنان شاهد افزایش اعتراضات و نارضایتی این قشر بی پناه و آسیب پذیر هستیم که انتظار می رود مسئولین امر وارد عمل شده و مانع بروز یک بحران جدی شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز