خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه قدس گیلان:

دشمن جنگ را به خانه و خانواده ایرانیان کشیده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۹۹

امروز در بخش های سیاسی و اجتماعی افکار مخربی با هدف خارج کردن جوانان از گردنه انقلاب و اسلام در سطح جامعه جریان دارد و در این شرایط اگر ما در حالت سکون قرار بگیریم دشمن به هدف خود خواهد رسید

ایلنا - رشت: فرمانده سپاه قدس گیلان، ابراز کرد: دشمن چند سالی است که شکل تقابل خود را تغییر داده و جنگ را به خانه و خانواده های ما کشیده است.

به گزارش ایلنا از رشت، هامون محمدی در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره بصیرت استان گیلان با در هتل نرگس زیبا کنار این شهرستان،طی سخنانی با دسته بندی انقلاب اسلامی به انقلاب های نرم و عرضه اسلام ناب محمدی توسط امام راحل به دنیا، اظهار داشت: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی انواع راه های مختلف جنگ سخت همچون حادثه طبس، کودتای نوژه و جنگ تحمیلی 8 ساله را امتحان کرد.

وی خاطر نشان کرد: این اتفاقات باعث شد تا ملت ایران به خود باوری برسد و امروز وظیفه نسل جوان است که بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری گوهر های گرانبهای این گنج بزرگ (انقلاب اسلامی) را بشناسد و آن را استخراج کنند.

این رزمنده جنگ تحمیلی، اذعان کرد: دشمن تا چند سال قبل فکر می کرد که با جنگ سخت می تواند انقلاب را سرنگون کند اما از آنجایی که ماهیت تفکری انقلاب که توسط امام عرضه شد با جنگ سخت قابل حذف نبود، دشمن چند سالی است که شکل تقابل خود را تغییر داده و جنگ را به خانه و خانواده های ما کشیده است.

محمدی تصریح داشت: دوره های بصیرتی که امروز جریان دارد مبتنی بر آیات قرآنی است که ابتدا مؤمنین را به "یزکیهم" و سپس "یعلمهم الکتاب" سفارش کرده است.

وی با تاکید بر اینكه کارکنان پلیس باید قابلیت های درونی خود را به حدی افزایش دهند که کشش ظرفیت کار سخت با توجه به نوع مأموریت خود را داشته باشند، بیان داشت: همه باید در این فضای حساس وظیفه خود را بشناسیم و به آن عمل کنیم.

این مسئول در پایان با هشدار بر این که امروز در بخش های سیاسی و اجتماعی افکار مخربی با هدف خارج کردن جوانان از گردنه انقلاب و اسلام در سطح جامعه جریان دارد، یادآور شد:در این شرایط اگر ما در حالت سکون قرار بگیریم دشمن به هدف خود خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز