خبرگزاری کار ایران

آغاز طرح ترافیكی پلیس راه گیلان درنیمه دوم تعطیلات تابستان

رئیس پلیس راه گیلان از آغاز اجرای طرح ویژه ترافیكی در جاده های این استان برای نیمه دوم تعطیلات تابستان خبر داد.

ایلنا - رشت: رئیس پلیس راه گیلان از آغاز اجرای طرح ویژه ترافیكی در جاده های این استان برای نیمه دوم تعطیلات تابستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مجید جمشاد در نشست پلیس گیلان با اعلام این خبر،افزود طرح تابستانی پلیس راه در سال 91 در 2 مرحله قبل و بعد از ماه مبارك رمضان باید اجرا بشود.

وی خاطر نشان کرد: مرحله اول، از ابتدای تیرماه تا پایان این ماه اجرا شد كه با اقدامات موثر ترافیكی صورت گرفته توسط پلیس راه شاهد كاهش تصادفات جاده ای استان گیلان بود.

این مسئول با اشاره به اینكه طرح ترافیكی برای تعطیلات نیمه دوم تابستان از 31 مرداد آغاز شده است، اظهار داشت: در این طرح برای پوشش ترافیكی محور های ارتباطی استان به ویژه محور های ورودی و پرترافیك تدابیر خاصی اندیشیده شده است.

به گفته جمشاد این طرح با به کار گیری از 500 نفر نیروی انسانی در قالب 80 تیم گشت روزانه و استفاده از گشت پیاده در نقاط حادثه خیز و دوربرگردانهای غیر استاندارد همچنین مناطق مهمانپذیر از ویژگی های خاص طرح ترافیكی نیمه دوم تعطیلات تابستان است.

وی ضمن اطمینان خاطر در خصوص، حضور گسترده و فعال پلیس راه در جاده ها و برقراری ترافیك ایمن در تمام محور های مواصلاتی استان به معدود رانندگانی كه با ارتكاب بر تخلفات حادثه ساز باعث ناامنی جاده ها می شود هشدار داد كه با جدیت و بدون اغماض با این افراد برخورد می شود و برابر قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی جریمه و توقیف خودرو به تناسب برای رانندگان با تخلفات خاص در نظر گرفته می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز