خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک علم و فناوری گیلان:

کشتی نظام ولایتمدار با پرهیز از اختلافات از بحران عبور خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۴۶

پارک علم و فناوری گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای یوم الله 13 آبان و فاتحان لانه جاسوسی آمریکا با صدور بیانیه ای، 13 آبان را روز اعلام برائت و فریاد کوبنده خشم و انزجار امت های آزاده اسلامی و به ویژه ملت بیدار و استکبارستیز ایران علیه استکبار جهانی می داند

ایلنا- رشت: رئیس پارک علم و فناوری گیلان به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان بیانیه ای صادر کرده و در بخش از آن از مردم خواسته با حضور در راهپیمایی باشکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی،توطئه های شوم دشمنان در ضربه زدن به ارکان نظام اسلامی و کیان ولایت فقیه و وحدت امت واحده را خنثی سازند.

به گزارش ایلنا از رشت،در ابتدای بیانیه دکتر مجید متقی طلب،آمده است: پارک علم و فناوری گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای یوم الله 13 آبان و فاتحان لانه جاسوسی آمریکا با صدور بیانیه ای، 13 آبان را روز اعلام برائت و فریاد کوبنده خشم و انزجار امت های آزاده اسلامی و به ویژه ملت بیدار و استکبارستیز ایران علیه استکبار جهانی می داند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تقارن آن با عید سعید غدیر خم و عید ولایت، فرصت مناسبی است تا بار دیگر نقطه عطف ماندگاری در حافظه تاریخ ترسیم و بارهنمودهای حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و پرهیز از هرگونه تشتت و اختلاف، کشتی نجات نظام ولایت مدار ایران را از بحران ها و شرایط کنونی عبور دهیم.

این مسوول با تصریح بر این که سیزدهم آبان با سه واقعه سرنوشت ساز در حافظه تاریخی ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی حک شده است و آن را همه ساله در صحیفه خاطرات و افتخارات رفیع ملت سربلند ایران تکرار خواهد کر،افزود:سیزدهم آبان ادامه روند شکل گیری، تداوم، استمرار و بالندگی انقلاب اسلامی است.

متقی طلب برجسته ترین ویژگی 13 آبان را در مبارزه مستمر ملت ایران در ادوار مختلف با استبداد و استعمار داخلی، استکبار و استثمار خارجی دانست و و ابزاز کرد: آنچه را که جهان امروز در تحولات بیداری اسلامی در منطقه و جهان شاهد آن هست، الهام ملت‌های آزاده جهان از آرمان های ملت مسلمان ایران و امام خمینی کبیر(ره) است که در پرتو رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای به مرحله بلوغ رسیده است.

به گفته وی، سیزدهم آبان سالروز تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بزرگ مرجع جهان تشیع، حضرت امام خمینی (ره)، در سال 1343 به ترکیه به جرم دفاع از شرافت و کرامت انسانی و استقلال ایران است.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان،متذکر شد: سیزدهم آبان، سالروز به خاک و خون کشیدن دانش آموزان معترض به ظلم و ستم و فساد دستگاه ستمشاهی توسط دژخیمان رژیم منحوس طاغوت در مقابل در اصلی دانشگاه تهران در سال 1357 است.

متقی طلب ادامه داد: سیزدهم آبان؛ سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال 1358، است. که امام راحل(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم نام برده اند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهدای گرانقدر حوادث یوم الله سیزدهم آبان، ملت فهیم و قدرشناس گیلان را به حضور پرشور و گسترده، فعال و پویا در تظاهرات ضداستکباری یوم الله سیزدهم آبان دعوت و از صاحبان اندیشه و نوآوارن مبتکران گیلانی و به ویژه شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری گیلان درخواست کرد تا با آگاهی و بصیرت بینش های سیاسی و دینی خود ترفندها و توطئه های شوم دشمنان در ضربه زدن به ارکان نظام اسلامی و کیان ولایت فقیه و وحدت امت واحده را خنثی سازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز