خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه گیلان خبر داد:

توقیف یک دستگاه خودرو با 200 کیلومتر سرعت در جاده فومن به سراوان گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۴۲

راننده 23 ساله این خودروی سمند ضمن اعمال قانون تخلفات مرتكب شده به مبلغ سه میلیون و 600 هزار ریال، جهت انجام تست سلامت جسمی و روانی به بهداری نیروی انتظامی معرفی و خودروی وی نیز توقیف شد.

 ایلنا- رشت:رئیس پلیس گیلان از توقیف یک دستگاه خودرو با 200 کیلومتر سرعت در جاده فومن به سراوان این استان و معرفی راننده جهت انجام تست سلامت جسمی و روانی به بهداری نیروی انتظامی خبر داد.

 به گزارش ایلنا از رشت، مجید جمشاد ظهر امروز پنج شنبه با اعلام این  خبر به رسانه ها در تشریح آن،اظهار داشت: تیم گشت پلیس راه روز گذشته در حین كنترل سرعت توسط دوربین های كنترل سرعت با خودروی سمند كه با سرعت 170 كیلومتر بر ساعت در حال حركت بود مواجه  و به منظور متوقف و اعمال قانون نمودن خودرو به راننده آن فرمان ایست داده می شود اما راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار می نماید.

وی ادامه داد تیم گشت پلیس راه با مشاهده این موضوع بلافاصله اقدام به تعقیب راننده متخلف می نماید اما راننده خودروی سمند همچنان به سرعت خود افزوده و در محل عوارضی نیز بدون پرداخت عوارض و بدون توجه به علایم وكاهنده های سرعت به رانندگی جنون آمیز خود ادامه می دهد.

این مسوول،خاطر نشان کرد: تیم گشت پلیس راه با مشاهده این شرایط از سایر گشت های محور درخواست كمك نموده و: راننده خودروی متخلف غافل از این كه خودروا ش توسط دوربین تحت كنترل قرارگرفته وارد جاده فومن به سراوان شده كه به دنبال آن  تیم گشت پلیس راه در یك عملیات پلیسی و تعقیب و گریز 15 دقیقه ای موفق به متوقف نمودن خودرو و دستگیری راننده متخلف می شود.

جمشاد،اذعان کرد: دوربین های كنترل سرعت پلیس در زمان فرار این راننده متخلف سرعت وی را 200 كیلومتر بر ساعت سنجش نموده اند این در حالی است كه سرعت مجاز در جاده فومن- سراوان در روز 95 كیلومتر است یعنی این راننده 105 كیلومتر از سرعت مجاز تجاوز نموده بود.

وی در پایان، ابراز داشت: راننده 23 ساله این خودروی سمند ضمن اعمال قانون تخلفات مرتكب شده به مبلغ سه میلیون و  600 هزار ریال، جهت انجام تست سلامت جسمی و روانی به بهداری نیروی انتظامی معرفی و خودروی وی نیز توقیف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز