خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران در تاجیكستان از منطقه آزاد انزلی تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۳۰

نمایشگاه توانمندی های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران در شهر دوشنبه، از سوی سفارت ایران در تاجیكستان با همكاری مركز امور مناطق آزاد و با حضور شش منطقه آزاد و دو منطقه ویژه اقتصادی برگزار شد.

ایلنا- رشت: مدیر روابط عمومی منطقه آزاد انزلی، ابرازداشت: سفیر ایران در تاجیکستان به پاس حضور موفق و تأثیر گذار منطقه آزاد انزلی در نخستین نمایشگاه توانمندیهای مناطق آزاد ایران با اهدای لوح تقدیر از قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از انزلی، امین افقی در نشست امروز دوشنبه منطقه آزاد انزلی با اشاره به قدردانی سفیر ایران در تاجیکستان، به پاس حضور موفق و تأثیر گذار منطقه آزاد انزلی در نخستین نمایشگاه توانمندیهای مناطق آزاد ایران با اهدای لوح تقدیر از قدردانی کرد.

وی خاطر نشان کرد: اصغر شعر دوست در لوح تقدیر خود تاکید کرده است که  فرهنگ سترگ اسلام و ایران در ادوار گوناگون تاریخ، شاهد بالیدن و به بار نشستن درختان پرثمر بوده و هست که پهنای سایه وجود آنان نه تنها مردمان سرزمین خود را به آسایش و آرامش رسانیده بلکه مرز‌ها را در نوردیده و به چهره‌های ماندگار تاریخ بدل شده است.

این مسوول، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه توانمندیهای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان از اقداماتی بوده است که دولت برای تبیین پیشرفتهای جمهوری اسلامی و آشنایی تاجیکان با دست آوردهای سترگ آن در مناطق آزاد در دستور کار خود قرار داد.

افقی برگزاری این نمایشگاه از نگاه سفیر ایران در تاجیکستان فرصت مغتنمی برای مردم تاجیکستان با تکیه بر مشترکات زبانی، فرهنگی، دینی و تاریخی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند، دانست و بیان داشت: علی اصغر شعر از نقش مهم منطقه آزاد انزلی در به ثمر نشستن امر مهم تأسیس این نمایشگاه و آماده سازی آن برای بهره برداری داشته‌اید تشکر کرده است.

وی یاد آور شد: سفیر ایران در تاجیکستان مراتب سپاس سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان را از حضور فعال و تلاش های شبانه روزی منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه مزبور اعلام کرده است.

به گفته مدیر روابط عمومی منطقه آزاد انزلی، نخستین نمایشگاه توانمندیهای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران در شهر دوشنبه، از سوی سفارت ایران در تاجیکستان با همکاری مرکز امور مناطق آزاد و با حضور شش منطقه آزاد و دو منطقه ویژه اقتصادی از تاریخ ۲۵ الی ۲۹ مهرماه سال جاری برگزار شد. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز