خبرگزاری کار ایران

مدیركل تأمین اجتماعی استان گلستان خبر داد؛

راه اندازی شعبه تأمین اجتماعی ویژه روحانیون در گرگان

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۹۱

هم اکنون تعداد سه هزار و ۷۵۰ نفر از طلاب و روحانیون استان گلستان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند که با احتساب افراد تبعی به بیش از سیزده هزار و ۳۰۰ نفر می‌رسد.

ایلنا: شعبه تأمین اجتماعی ویژه روحانیون و طلاب به مناسبت شصتمین سالگرد تأسیس سازمان در مرکز استان راه اندازی شد.
به گزارش ایلنا مدیرکل تأمین اجتماعی استان گلستان گفت: هم اکنون تعداد سه هزار و ۷۵۰ نفر از طلاب و روحانیون استان گلستان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند که با احتساب افراد تبعی به بیش از سیزده هزار و ۳۰۰ نفر می‌رسد.
محمد حیدری‌نژاد افزود: با افتتاح این شعبه علاوه بر کاهش حجم کاری شعب دیگر و صرفه جویی در وقت و هزینه بیمه شدگان، حجم رفت و آمد آن‌ها نیز به شعب کاهش می‌یابد و امور بیمه‌ای طلاب و روحانیون نیز با سرعت و دقت بیشتری مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
وی اعلام کرد: با توجه به افزایش تعداد بیمه شدگان در مرکز استان و نیز وجود نیروی متخصص و ظرفیت امکانات، شعبه سوم گرگان نیز در میدان کریمی این شهر راه اندازی شد.
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون در گرگان تعداد ۳ شعبه و ۲ کارگزاری رسمی فعال هستند که با افتتاح شعبه ویژه روحانیون بر کیفیت خدمات به بیمه شدگان افزایش بیشتری می‌یابد.
مدیر کل تأمین اجتماعی گلستان اظهار کرد: شعـبه تأمین اجتماعی گنبد کاووس نیز به شعبه تیپ یک ارتقا یافت و ارتقای سایر شعب نیز در برنامه کاری این اداره کل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز