خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گلستان:

بزرگراه‌های گلستان امن نیست، رانندگان احتیاط كنند

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۳۶

قدمی وجود مناطق مسكونی در حاشیه بزرگراه‌ها را عامل مهم بروز تصادفات خطرناك در این محور دانست و بیان داشت: وجود وسائل و ادوات كشاورزی مانند تراكتور و كمباین در دوربرگردان‌های سطح بزرگراه‌ها خصوصاً برای رانندگانی كه آشنایی كافی را با جاده‌های استان ندارند بسیار خطر آفرین است.

ایلنا: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گلستان با تأكید بر توجه ویژه رانندگان به قوانین و مقررات گفت: بزرگراه‌های استان امن نیست، رانندگان احتیاط كنند.

به گزارش ایلنا از گرگان، سرهنگ "علیرضا قدمی"، با اشاره به وجود هزار و 200 كیلومتر راه در سطح استان گلستان گفت: دویست و 30 كیلومتر از مجموع راه‌های استان بزرگراه است. 

وی گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و شروع مسافرت‌های تابستانی شاهد تراكم بالای تردد در محورهای استان هستیم. 

این مقام انتظامی همچنین گفت: علیرغم وجود دوربرگردان‌های استاندارد در سطح بزرگراه‌های استان باز هم رانندگان خصوصاً مسافرانی كه در سطح راه‌های استان تردد می‌كنند، باید توجه ویژه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی داشته باشند. 

سرهنگ قدمی وجود مناطق مسكونی در حاشیه بزرگراه‌ها را عامل مهم بروز تصادفات خطرناك در این محور دانست و بیان داشت: وجود وسائل و ادوات كشاورزی مانند تراكتور و كمباین در دوربرگردان‌های سطح بزرگراه‌ها خصوصاً برای رانندگانی كه آشنایی كافی را با جاده‌های استان ندارند بسیار خطر آفرین است. 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان به منظور پیشگیری از حوادث رانندگی خصوصاً در دوربرگردان ها سطح راه‌ها از رانندگان خواست با احتیاط و به دور از هرگونه عجله و شتاب رانندگی كنند چرا كه كوچكترین اشتباه هنگام رانندگی جبران ناپذیر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز