خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان:

ثبت‎نام کاندیداهای شوراها 8 درصد رشد داشت

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۶۱

حدود 8 هزار و 531 نفر از علاقه‌مندان به عرصه کاندیداتوری شوراهای اسلامی در گلستان ورود کردند/ 80 درصد ثبت‎نام‌کنندگان در استان در سنین 25 تا 45 سال قرار دارند/در هیئت‎های اجرایی 51 درصد فارس، 40 درصد ترکمن و 9 درصد سیستانی حضور دارند.

ایلنا: دبیر ستاد انتخابات استان گلستان گفت: تعداد ثبت‎نام‌کنندگان شوراهای اسلامی در گلستان از رشد هشت درصدی نسبت به دوره‎های قبل برخوردار بوده است.
به گزارش ایلنا از گرگان، سید قاسم حسینی در جلسه شورای برنامه‎ریزی استان گلستان گفت: حدود 8 هزار و 531 نفر از علاقه‌مندان به عرصه کاندیداتوری شوراهای اسلامی در گلستان ورود کردند.
وی از تنوع تحصیلی کاندیداها در این دوره از انتخابات خبر داد و تصریح کرد: 80 درصد ثبت‎نام‌کنندگان در استان در سنین 25 تا 45 سال قرار دارند.
دبیر ستاد انتخابات گلستان در خصوص اعتراض کاندیداهایی که رد صلاحیت شدند، بیان داشت: امروز آخرین مهلت رسیدگی به اعتراضات بوده است.
حسینی تاکید کرد: استفاده از هرگونه امکانات و فضاهای دولتی برای کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا، همچنین کاندیداهای ریاست جمهوری ممنوع و خلاف قانون است.
وی با بیان اینکه برای 15 دستگاه به صورت مصداقی 60 برنامه تنظیم شده است، متذکر شد: این برنامه‎ها به صورت پیشنهادی است که آموزش و پرورش در برگزاری همایش رای اولی‎ها، نشست‎های بصیرت و تخصصی ورود کند و دانشگاه‎ها نیز نسبت به برگزاری نشست‎های تخصصی، همایش «دانشجو، بصیرت، حماسه سیاسی»، کرسی‎های آزاداندیشی و... مبادرت کنند.
دبیر ستاد انتخابات گلستان در خصوص اقوام مختلف در هیات‎های اجرایی استان بیان داشت: در هیات‎های اجرایی 51 درصد فارس، 40 درصد ترکمن و 9 درصد سیستانی حضور دارند.
حسینی با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‎های رای امنیت نظام را تضمین می‎کند، ابراز داشت: انشاالله در روز 24 خرداد با حضور گسترده مردم در راستای تحقق حماسه سیاسی، جشن بزرگی خواهیم گرفت.
وی گفت: تمام تلاش دشمن بر این نکته متمرکز شده تا انتخابات در ایران کمرنگ و حداقلی برگزار شود که حضور گسترده مردم تمام دسیسه‎ها و ترفندهای آنان را ناکام خواهد گذاشت

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز