خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان:

حضور ایثارگران در بدنه شرکت برق گلستان غنیمت است

asdasd

شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان جزو معدود شرکت هایی در مجموعه وزارت نیرو است که به صورت تمام و کمال مزایا و حقوق ایثارگران و جانبازان و آزادگان شرکت را پرداخت نموده است.

ایلنا - گرگان: همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم تجلیـل از ایثـارگران، جانبـازان و آزادگـان در شرکت توزیـع نیـروی برق استـان گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، در این مراسم که با حضور ایثارگران، جانبازان و آزادگان شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان برگزار شد، مسئول امور ایثارگران استانداری گلستان جناب آقای فرقانی، مدیرعامل شرکت، معاونین، مدیران ستادی و مدیریت های شهرستانها نیز حضور داشتند و طی آن از ۶۶ تن از یادگاران دفاع مقدس در مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان تقدیر شد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از فداکاری و جانفشانی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد و افزود: حضور ایثارگران و جانبازان و آزادگان در بدنه شرکت توزیع برق گلستان غنیمتی است که همیشه شاکر آن هستیم.

قاسم شهابی همچنین افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان جزو معدود شرکت هایی در مجموعه وزارت نیرو است که به صورت تمام و کمال مزایا و حقوق ایثارگران و جانبازان و آزادگان شرکت را پرداخت نموده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز