خبرگزاری کار ایران

مدیر امور منابع آب شهرستان گنبد خبر داد:

توقیف یک دستگاه حفاری غیرمجاز در شهرستان گنبد کاووس

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۷۶

برابر قانون تعیین تکلیف چاههای فاقد پروانه، دستگاه های حفار غیر مجاز به مدت شش ماه توقیف خواهند شد

ایلنا-گنبد کاووس:مدیر امور منابع آب شهرستان گنبد، مینودشت، گالیکش از توقیف یک دستگاه حفاری تراکتوری غیرمجاز در شهرستان مینودشت خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از گنبد، جواد تیموری گفت: با تلاش شبانه روزی اکیپ بازرسی و نظارت این امور، یك دستگاه حفاری تراکتوری غیرمجاز شهرستان مینودشت هنگام کف شکنی غیر مجاز یک حلقه چاه شناسایی و توقیف شد.
وی با اعلام این خبر اظهار داشت: این دستگاه حفاری بر روی تراکتور نصب و در حال کف شکنی غیرمجاز یک حلقه چاه غیر مجاز بود كه توسط اکیپ گشت و بازرسی امور منابع آب شهرستان گنبد کاووس شناسایی و با اخذ دستور قضایی و همکاری ماموران نیروی انتظامی این شهرستان، ادوات مربوطه توقیف و به پارکینگ این امور انتقال پیدا کرد.
مدیر امور منابع آب شهرستان گنبد، مینودشت، گالیکش در پایان از همکاری بیدریغ مقامات محترم قضایی و انتظامی شهرستان در برخورد قانونی با متخلفین بخش منابع آب تشکر و قدردانی بعمل آورد و افزود:‌ برابر قانون تعیین تکلیف چاههای فاقد پروانه، کلیه دستگاههای حفاری مکلف به اخذ مجوز صلاحیت حفاری و برگ تردد از وزارت نیرو (شرکتهای آب منطقه ای) می باشند در غیر اینصورت نیروی انتظامی از تردد آنها جلوگیری و نسبت به توقیف و انتقال آنها به پارکینگ اقدام خواهد نمود.
گفتنی است برابر قانون تعیین تکلیف چاههای فاقد پروانه، دستگاه های حفار غیر مجاز به مدت شش ماه توقیف خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز