خبرگزاری کار ایران

سرپرست راه و شهرسازی گلستان:

مهمترین برنامه كارگروه شهرسازی، رسیدگی به هزار پروژه است

کد خبر : ۶۶۶۷۴

تائید طرح های جامع شهرهای بندرگز، مینودشت، فاضل آباد، نوكنده، آق قلا، نگین شهر، انبارالوم، سرخنكلاته، گمیشان، سیمین شهر و جلین نیز در دستور كار دیگر كارگروه امور زیربنایی و شهرسازی در سال 92 قرار دارد.

ایلنا-گرگان:سرپرست راه و شهرسازی گلستان گفت: مهمترین برنامه سال جاری كارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان، رسیدگی به یكهزار پروژه در این بخش می باشد.
به گزارش ایلنا از گرگان، عادل مصدقی گفت:این طرح ها و پروژه ها در زمینه اجرای برنامه های توسعه كمی و كیفی مسكن، محافظت از بناها و فضاهای با ارزش فرهنگی و تاریخی و برنامه های توسعه حمل و نقل هستند.
به گفته وی، تائید طرح های جامع شهرهای بندرگز، مینودشت، فاضل آباد، نوكنده، آق قلا، نگین شهر، انبارالوم، سرخنكلاته، گمیشان، سیمین شهر و جلین نیز در دستور كار دیگر كارگروه امور زیربنایی و شهرسازی در سال 92 قرار دارد.
مصدقی ادامه داد: پارسال نیز طرح های جامع شهرهای گرگان، علی آباد كتول، مراوه تپه، رامیان، دلند، خان ببین، نوده خاندوز و اینچه برون به تائید كارگروه شهرسازی استان رسیده است.
وی همچنین از بررسی و مختومه شدن 847 فقره پرونده در 18 جلسه كارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان در سال 91 خبر داد.
به گفته مصدقی، 527 فقره پرونده در زمینه كاربری ها، تراكم و اصلاح معابر شهرهای استان، 158 فقره پرونده در زمینه توسعه فعالیت های دامداری و مرغداری ها و 122 فقره پرونده در زمینه فعالیت های تولیدی، كارگاهی و صنعتی بوده است.
به گفته وی، زمینه فعالیت بقیه پرونده ها نیز در بخش های توسعه گردشگری، امور زیربنایی و زیرساختی و تائید طرح های توسعه و عمران شهرهای استان قرار داشت كه ادارات كل و سازمان های مرتبط آنها را مدیریت كرده و به اجرا درخواهند آورد.
مصدقی، از طولانی شدن مراحل اخذ استعلام از دستگاه های اجرایی استان و ابلاغ ضوابط و بخشنامه های متعدد، بعنوان مهمترین مشكلات پیش رو در رسیدگی به پرونده ها در دبیرخانه این كارگروه بیان كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز