خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار در آیین معارفه فرماندار رامیان:

مسئولان باید با انجام خدمت صادقانه از مردم نمره قبولی بگیرند

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۳۳

همه کسانی که در نظام اسلامی قبول مسئولیت می‌کنند، باید به نیت خدمت صادقانه وارد میدان شوند.

ایلنا- رامیان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خدمت صادقانه به مردم را مهم‌ترین ویژگی یک مدیر تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: مسئولان نظام دینی باید با انجام خدمت صادقانه از مردم نمره قبولی بگیرند.
به گزارش خبرنگار ایلنا در رامیان، علیرضا جمشیدی در جلسه معارفه فرماندار شهرستان رامیان با بیان اینکه اعتماد مردم به نظام سرمایه‌ای ارزشمند است افزود: همه کسانی که در نظام اسلامی قبول مسئولیت می‌کنند، باید به نیت خدمت صادقانه وارد میدان شوند.
وی بیان داشت: صرف وقت و پرداختن به مسائل غیر ضروری یکی از دلایل غافل شدن از دشمنی است که با تحمیل جنگ به ملت می‌خواست عظمت ما را بشکند اما به نتیجه نرسید و حال دشمنی و کینه توزی خود را در حوزه‌های دیگری دنبال می‌کند و به جنگ نرم، تحریم و فشار روی آورده است.
معاون استاندار تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند جلوی قدرت جدیدی به نام اسلام را بگیرند اما تا کنون هر کاری که کرده‌اند به نفع اسلام تمام شده است.
وی ادامه داد: به لطف الهی و با تأسی از انقلاب اسلامی ایران امروز در کشورهایی نظیر مصر، عراق، افغانستان و... ارزشهای الهی و اسلامی حاکم شده است و به گفته رسانه‌های غرب ایران اسلامی حاکمیت مطلق منطقه خاورمیانه است.
جمشیدی اتحاد و وحدت مردم را یکی از راههای ناامید کردن دشمن دانست و گفت: مردم ایران در برابر استکبار با تمام قوا مقابله کرده و ارادت قلبی خود را به نظام اسلامی و ولایت مطلقه فقیه به اثبات رسانده‌اند.
وی خاطر نشان کرد: ان شاالله به یاری خداوند، رهبری الهی و هوشمندانه مقام معظم رهبری و گوش به فرمانی و بصیرتی که در امت ایران اسلامی سراغ داریم، تمام تحریم‌ها و فشارهای دشمنان را از بین خواهیم برد و این تحریم‌ها را به فرصتی برای خودکفایی هر چه بیشتر، تبدیل خواهیم کرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در این جلسه محمدتقی سوخت سرایی را به عنوان فرماندار جدید شهرستان رامیان معرفی کرد و از خدمات قاسم سمیعی فرماندار سابق و یدالله رجبلو سرپرست فرماندار نیز قدردانی بعمل آورد.
سوخت سرایی، پیش از این به عنوان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان گلستان خدمت می‌کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز