خبرگزاری کار ایران

شرکت گاز گلستان فرهنگ‌سازی می‌کند

کد خبر : ۴۳۰۴۳

شرکت گاز استان گلستان با هدف فرهنگ سازی مدیریت مصرف ایمن و بهینه از گازطبیعی منقش کردن تعداد 10 ایستگاه تقلیل فشار گاز در مرکز و شهرهای دیگر استان به مضامین پیامهای مدیریت مصرف و ایمن گاز را در دستور کار خود قرار داده و هم اکنون در دست اجرا دارد.

ایلنا-گرگان: رئیس روابط عمومی گاز گلستان گفت: شرکت گاز استان گلستان با هدف فرهنگ سازی مدیریت مصرف ایمن و بهینه از گازطبیعی منقش کردن تعداد 10 ایستگاه تقلیل فشار گاز در مرکز و شهرهای دیگر استان به مضامین پیامهای مدیریت مصرف و ایمن گاز را در دستور کار خود قرار داده و هم اکنون در دست اجرا دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، سید جواد موسوی افزود: درهمین رابطه ایستگاههای هدف که مقرر گردید بر دیوار آن طراحی شود شناسایی شده و آنهایی مورد نظر قرار گرفتند که بیشتر در مسیر تردد عمومی قرار داشته که می تواند تاثیر گذاری بیشتری در زمینه فرهنگ سازی داشته باشد.

وی تصریح کرد: از 10 ایستگاه تعیین شده در حال حاضر نقاشی تعداد 5 ایستگاه انجام شده و بقیه نیز در حال اجرا می باشد

وی در ادامه گفت: استفاده از طرحهای زیبا و جالب برجذابیت این تصاویرافزوده و در یک نگاه پیام مورد نظر به شخص القاء شده و ضمن اینکه از این تصاویر لذت می برد می تواند نقش موثری درآگاه سازی مردم داشته باشد.

موسوی در ادامه اظهار داشت: هدف ما از انجام این طرح فرهنگ سازی نکات ایمنی و مصرف بهینه است تا درکنارانجام برنامه های متنوع دیگر این برنامه را نیز انجام دهیم وبتوانیم مردم را نسبت به رعایت نکات ایمنی و روشهای صرفه جویی آگاه کنیم.

وی درخصوص محاسن اجرای این طرح افزود: اثرات مثبت این طرح به مردم شریف بر می گردد زیرا با بکار بستن پیامهای مندرج همراه با تصاویر مرتبط چنانچه حتی جلوی یک حادثه ناگوار در سطح استان گرفته شود جای شکر گزاری بوده و می توان گفت این اقدام موثر بوده است ویا اگر در مصرف گاز صرفه جویی شود ضمن اینکه باعث کاهش هزینه گاز بهای مصرفی شخص می شود کمک بزرگی به چرخه اقتصادی کشور نیز می شود.

رئیس روابط عمومی گاز گلستان درخاتمه ابراز داشت:درسال جاری برنامه های فرهنگی زیادی در راستای مدیریت ایمن و بهینه گاز طبیعی شده و یا در حال اقدام داریم که می توان به برگزاری مسابقه 194 در صدا وسیما، فرهنگ سازی از طریق مطبوعات وخبر گزاریها، تریبونهای نماز جمعه وجماعات، برنامه های متنوع طنز عروسکی، انعقاد تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی، صدا و سیما و...اشاره کرد تا مشترکین عزیز بتوانند با رعایت پیامها مربوطه این شرکت را در تحقق اهداف مورد نظر یاری رسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز