خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بهارستان:

اعتیاد از بلایایی است که جامعه به آن گرفتار می‌شود

کد خبر : ۴۰۵۹۶

اعتیاد از بلایایی است که متاسفانه جامعه به آن گرفتار می‌شود و جوانان در بعضی موارد به دام آن می‌افتند و زندگی خود و خانواده خود را به تباهی می‌کشانند.

ایلنا- بهارستان: نوبخت فرماندار شهرستان بهارستان در همایش توانمندسازی خانواده‌ها در برابر اعتیاد اظهار داشت: اعتیاد از بلایایی است که متاسفانه جامعه به آن گرفتار می شود و جوانان در بعضی موارد به دام آن می‌افتند و زندگی خود و خانواده خود را به تباهی می‌کشانند.

به گزارش ایلنا از بهارستان وی ادامه داد: دستگاه‌ها و اداراتی که مخصوصا با جوانان در ارتباط هستند باید  این زمینه کار کنند و آگاهی‌های لازم را برای جلوگیری به ابتلا و به دام افتادن آنها انجام دهند زیرا در جوانان سازندگان جامعه و کشور هستند و این سرمایه‌ها نباید گرفتار این چنین مسائلی شوند.

نوبخت اضافه کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وقتی می‌بینند با جنگ نظامی و غیره  نمی‌توانند با ما مقابله کنند به این ترفندها رو آورده‌اند و با وارد کردن مواد مخدر و مشغول کردن برخی جوانان به این بلایا می‌خواهند به اهداف شوم خود برسند.

شهردار گلستان نیز در این همایش گفت: فرهنگ پیشگیری از مواد مخدر در بین جوانان و نوجوانان باید  نهادینه شود.

حسین علیقلی زاده افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری در شهر پر جمعیت گلستان به سبب مشکلات متعدد فرهنگی یک نیاز بود که امیدوارم بتواند به برخی نیازها و مشکلات پاسخ مثبت دهد.

وی ادامه داد: یکی از مأموریت‌های این معاونت برگزاری چنین همایش‌هایی است این همایش هم که با عنوان توانمندسازی خانواده‌ها دربرابر اعتیاد می‌تواند برای پیشگیری از اعتیاد از دستگیری و ترک  بسیار موثرتر باشد.

در این همایش کارشناسان انتظامی و اجتماعی در سخنانی به وضعیت اعتیاد در جامعه و هنر نه گفتن به این بلای خانمان سوز پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز