خبرگزاری کار ایران

معاون امورعمرانی استاندار گلستان اعلام کرد:

خانوارهای آسیب دیده از سیل اخیر تا 10 روز آینده خسارات خود را دریافت می کنند

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۱۶

اسامی و مشخصات خسارت دیدگان ناشی از سیلاب برای ارائه کمکهای بلاعوض اخذ شده است و برای دریافت اعتبارات نهایی ارائه شده است

ایلنا - گرگان: معاون امورعمرانی استاندار گلستان اعلام کرد: کمکهای بلاعوض خانوارهای آسیب دیده از سیل اخیر استان تا 10 روز آینده به حساب آنها واریز می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، عبدالرضا دادبود در نشست با تعدادی از شهرداران استان گفت: اسامی و مشخصات خسارت دیدگان ناشی از سیلاب برای ارائه کمکهای بلاعوض اخذ شده است و برای دریافت اعتبارات نهایی ارائه شده است.

وی در این جلسه که شهرداران شهرهای آزادشهر، نوده خاندوز، نگین شهر، فرماندار آزادشهر، نماینده مردم شهرستان آزادشهر در مجلس شورای اسلامی، حضور دادشتند به بررسی مسائل و مشکلات این شهرها پرداخت.

دادبود اظهار داشت: برای دیواره سازی رودخانه های منطقه از جمله آزادشهر اعتبارات ویژه ای در نظر گرفته خواهد شد و پیشگیری از خسارات احتمالی حوادث از جمله اهداف این طرح خواهد بود که به زودی اجرایی می شود.

معاون امور عمرانی استاندار اضافه کرد: علاوه بر این قرار شد با توافق مناسب برای انتقال میدان تیر پادگان لشکر 30 گرگان اقدام شود و این طرح نیز تا پایان امسال اجرایی می شود.

وی با تاکید بر نوسازی و آزادسازی مسیرهای اصلی و پرترافیک شهری گفت: تامین اعتبارات برای درخواستها و نیازمندیهای شهرداریها از جمله ساخت سالن های چند منظوره، تامین ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی و... از عمده ترین موارد مربوط به این نشست بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز