خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان خبر داد:

کشف 700 رشته دام فلسدار غیرمجاز در منطقه خواجه نفس و گمیشان

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۶۳

با استفاده از یک دستگاه شناور گلف، دو فروند شناور سبک و یک فروند قایق موتوری 55 قوه اسب بخار موفق شدند علاوه بر 700 رشته دام فلسدار غیرمجاز، 43 قطعه از انواع ماهیان خاویاری را از داخل دام های مکشوفه بصورت زنده آزاد و به دریا رها کنند.

ایلنا - گرگان: فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات گلستان از کشف 700 رشته دام فلسدار غیرمجاز در منطقه خواجه نفس و گمیشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان،‌ مامورین گشت دریایی یگان حفاظت شیلات گلستان در منطقه خواجه نفس با هدف پاکسازی دریا از آلات و ادوات صیادی غیرمجاز اقدام به گشت زنی در این منطقه کردند.

در این عملیات که 12 نفر از کارکنان یگان حفاظت حضور داشتند، با استفاده از یک دستگاه شناور گلف، دو فروند شناور سبک و یک فروند قایق موتوری 55 قوه اسب بخار موفق شدند علاوه بر 700 رشته دام فلسدار غیرمجاز، 43 قطعه از انواع ماهیان خاویاری را از داخل دام های مکشوفه بصورت زنده آزاد و به دریا رها کنند.

براساس این گزارش تمامی آلات و ادوات صیادی کشف شده به اداره کل شیلات گلستان تحویل داده شد.

ماموران گشت دریایی حراست دریا به صورت شبانه روزی از منابع عمومی در دریای خزر محافظت می کند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف و دست اندازی به منابع دریایی با متخلفین برخورد می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز