خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبرداد:

1328 حلقه صالحین دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد فعال است

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۷۲

هر حلقه صالحین دانش آموزی بین 15 تا 20 دانش آموز را تشکیل می‌دهند که برنامه‌های مذهبی متعدد و متنوعی اجرا می‌کنند.

ایلنا: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳۲۸ حلقه صالحین دانش آموزی در این استان فعال که در ایام مختلف بویژه ایام تعطیلات برنامه‌های مذهبی متعددی را برگزار می‌کنند.

پرویز طاهری به خبرنگار ایلنا در یاسوج افزود: هر حلقه صالحین دانش آموزی بین ۱۵ تا ۲۰ دانش آموز را تشکیل می‌دهند که برنامه‌های مذهبی متعدد و متنوعی اجرا می‌کنند.

وی گفت: ۸۷ هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد عضو بیسج دانش آموزی هستند که در ایام تحصیل و اوقات فراغت برنامه‌هایی را در قالب‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، هنری و ورزشی برگزار می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: از ۸۷ هزار دانش آموز بسیجی در این استان ۲۲ هزار باعنوان امیدان در مقعطع ابتدایی، ۳۶ هزار دانش آموز با عنوان پویندگان در مقطع راهنمایی و ۲۹ هزار دانش آموز با عنوان پیشگامان در مقطع متوسطه فعالیت‌های مختلف مرتبط با مقوله بسیج انجام می‌دهند.

طاهری افزود: در ایام تحصیلی برنامه‌های مختلفی در قالب‌های متعدد از قبیل مقاله نویسی، همایش‌های مذهبی، جشنواره‌ها، مسابقات ورزشی و حضور در مناطق جنگی برای دانش آموزان بسیجی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات تابستانی برنامه‌های برای دانش آموزان بسیجی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: حضور در مناطق جنگی و اردوهای عقیدتی برای ارتقای آگاهی دانش آموزی در مسائل عقیدتی از مهم‌ترین این برنامه‌ها بود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته گذشته اردویی با حضور ۲۰۰ دانش آموز بسیجی در قالب طرح ولایت دانش آموزی در شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا در این استان برگزار شد.

طاهری افزود: در این طرح برای آگاهی بخشی به دانش آموزان بسیجی برنامه‌های متنوعی برگزار که شرکت کنندگان از آن برنامه‌ها استقبال خوبی از خود نشان دادند.

وی اظهارکرد: درتلاشیم تا پایان تعطیلات تابستانی امسال برنامه‌های دیگری را برای دانش آموزان بویژه دانش آموزان بسیجی در استان برگزار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز