خبرگزاری کار ایران

با دستور قضائی:

بزرگترین کارخانه آرد کهگیلویه و بویراحمد پلمپ شد

کد خبر : ۸۸۶۰۳

این کارخانه اقدام به تولید آردی نمود که کمی کپک زده بود و متاسفانه‌‌ همان آرد‌ها تحویل برخی نانوایی‌های شهر یاسوج داده شد.

ایلنا: مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد از پلمپ کارخانه آرد و نشاسته و گلوگز یاسوج مرکز این استان با دستور قضائی خبرداد.

«امید جهان نژادیان» در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا در یاسوج گفت: کارخانه آرد و نشاسته و گلوگز یاسوج که بعد از هفت سال تعطیلی حدود چهارماه است فعالیت خود را آغاز نموده بود با دستور قضایی پلمپ شد.

وی با بیان دلایل چگونگی پلمپ کارخانه آرد و نشاسته و گلوگز یاسوج، اظهار داشت: این کارخانه اقدام به تولید آردی نمود که کمی کپک زده بود و متاسفانه‌‌ همان آرد‌ها تحویل برخی نانوایی‌های شهر یاسوج داده شد.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد افزود: کارخانه آرد باید ۲۴ ساعت قبل از اینکه گندم‌ها را به آرد تبدیل می‌نمود آن‌ها را «نم» می‌داد که این کار ۴۸ ساعت قبل از تولید انجام گرفته بود.

جهان نژادیان از جمع آوری و انبار ۲۷ تن آرد جمع آوری با دستور قضایی خبرداد و خاطرنشان کرد: آردهای عنوان شده توسط پنج اکیپ جمع آوری و هم اکنون در انبار پلمپ شده‌اند.

وی گفت: در جلسه شانزدهم تیرماه جاری با حضور متولیان آرد که شامل نمایندگان صنعت، معدن و تجارت، فرمانداری، اتحادیه‌های خبازان و سهمیه بگیران هستند تشکیل و مقرر شد شرکت آرد و نشاسته و گلولز اشکال ایجاد شده در خط تولید خود را رفع و در کمترین زمان ممکن آردهای معیوب را جمع آوری و آرد سالم جایگزین آردهای معیوب کند.

این مسئول غله کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آردهای سالم توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی استان توزیع شد، یادآور شد: کارخانه آرد و نشاسته و گلوگز یاسوج دارای خط فرسوده تولید و اطلاعات ناکافی پرسنل بوده که به همین دلایل مشکلاتی در زمینه تولید آرد ایجاد شده است.

جهان نژادیان افزود: شرکت غله استان هم اکنون از تحویل دادن گندم به کارخانه آرد و نشاسته و گلوگز یاسوج خودداری می‌کند و تا زمانی که دستور قضایی صادر نشود امکان تحویل دادن آرد به این کارخانه وجود ندارد.

کارخانه آرد و نشاسته و گلوگز یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد بعد از هفت سال تعطیلی در اسفندماه ۹۱ یعنی حدود چهارماه پیش فعالیت دوباره خود را شروع کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز