خبرگزاری کار ایران

نجات چهار مصدوم از حادثه تصادف بابامیدان - یاسوج

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۴۴

وانت بار بطور کامل در زیر تانکر نفتی قرار گرفته بود که نیروهای امداد و نجات هلال احمر شهرستان بویراحمد برای نجات جان مصدومین مجبور به استفاده از برش و تیغه های برقی شدند.

ایلنا - یاسوج: مدیر هلال احمر شهرستان بویراحمد از نجات جان چهارتن از مصدومین حادثه برخورد شدید دو دستگاه.انت بار با تانکر نفتی در نزدیکی تونل " گل زردک " محور بابامیدان - یاسوج طی شب گذشته خبرداد.

" مهدی جمشیدی " در گفت و شنود اختصاصی با ایلنا گفت: حوالی ساعت 22 شب گذشته هیجدهم آذرماه 91 در حادثه شدید برخورد دو دوستگاه وانت بار و تانکر نفتی، چهار سرنشین وانت بار به شدت مصدوم که امکان نجات آنها در صحنه تصادف غیرممکن بنظر می آمد.

وی با تشریح نحوه برخورد این دو دستگاه نقلیه، اظهارداشت: وانت بار بطور کامل در زیر تانکر نفتی قرار گرفته بود که نیروهای امداد و نجات هلال احمر شهرستان بویراحمد برای نجات جان مصدومین مجبور به استفاده از برش و تیغه های برقی شدند.

مدیر هلال احمر شهرستان بویراحمد افزود: نیروهای امداد و نجات پایگاه جاده ای این جمعیت در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رسانده و با تمام تلاش ستودنی که از خود نشان دادند جان چهارمصدوم را در صحنه تصادف نجات و به بیمارستان یاسوج انتقال دادند.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز