خبرگزاری کار ایران

نماینده چهار شهرستان كهگیلویه و بویراحمد به ایلنا خبر داد:

توافق وزارت کشور و مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد برای گزینه بومی استانداری

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۴۹

خروجی نهایی مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس با مسئولان وزارت کشور همین گزینه بومی بود و قرار است انشاالله با نماینده محترم ولی فقیه در استان نیز مشورت‌هایی صورت گیرد.

ایلنا: نماینده شهرستان کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب اولین استاندار دولت یازدهم این استان خبرداد.

«حجت الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: ساعاتی پیش گزینه‌های موردنظر برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر کشور، معاون سیاسی و امنیتی وزیر و مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

وی با تشریح سخنان رد و بدل شده در این نشست، اظهار داشت: بالاخره با توافق مجمع نمایندگان استان و مسئولان وزارت کشور، گزینه بومی توانمند، تحصیلکرده، عمرانی، باسابقه و فارغ از مسائل سیاسی صرف، برای به دست گرفت سکان مدیریت ارشد کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی با تاکید بر ویژگی‌های شایسته برای گزینه بومی موردنظر برای استاندار استان، خاطرنشان کرد: انشاالله بعد از ارائه مصاحبه و حضور ایشان در کهگیلویه و بویراحمد، شاهد تسریع در توسعه همه جانبه استان خواهیم بود.

بزرگواری افزود: خروجی نهایی مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس با مسئولان وزارت کشور همین گزینه بومی بود و قراراست انشاالله با نماینده محترم ولی فقیه در استان نیز مشورت‌هایی صورت گیرد.

وی از نام بردن گزینه بومی استاندار آتی کهگیلویه و بویراحمد خودداری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز