خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

صادرات غیرنفتی استان کرمانشاه 33 درصد رشد دارد

asdasd

میزان صادرات استان کرمانشاه در شش ماهه سالجاری نسبت به سال قبل از 33 درصد رشد برخوردار بوده است.

کرمانشاه ـ ایلنا: استاندار کرمانشاه در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان کرمانشاه ارزش صادرات غیر نفتی استان در شش ماهه نخست امسال را بیش از 714 میلیون دلار عنوان كرد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل از 33 درصد رشد برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سید دادوش هاشمی با اشاره به اینكه توسعه بازارچه های مرزی برای استان ضروری است، به اقدامات در حال اجرا برای ساماندهی بازارچه پرویز خان اشاره کرد و افزود: با فراهم نمودن زیر ساخت ها و امكانات مورد نیاز در بازارچه پرویز خان، نظم بیشتری در این بازارچه حاكم می شود.

هاشمی در خصوص رفع موانع فیزیكی و معارض در مرز پرویز خان نیز بیان داشت: ساخت و سازها و ایجاد تجهیزات در مرزپرویز خان بایستی سرعت پیدا كند و موضوع ساماندهی این بازارچه كه توسعه تجارت استان را به دنبال دارد باید با جدیت ادامه داشته باشد.

وی گفت: لاین دوم مرز پرویز خان كه اواخر شهریور ماه سالجاری باز گشایی شد در افزایش میزان صادرات از این مرز تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: افراد بی مسولیت كه تنها به فكر سود خودشان هستند به هیچ عنوان نمی توانند در خصوص ایجاد نظم در بازارچه دخل و تصرف داشته باشند و تصمیم گیری در این خصوص توسط اعضای کارگروه توسعه صادرات صورت خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز