خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت انجام شد؛

آغاز احداث رینگ شهری جوانرود

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۶۷

به مناسبت هفته دولت و با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، شهردار و جمعی از مسئولان شهرستان جوانرود، عملیات اجرایی فاز اول رینگ شهری جوانرود آغاز شد.

ایلنا: فرماندار جوانرود در مراسم کلنگ زنی فاز اول پروژه رینگ شهری گفت: رینگ شهری جوانرود با طول ۹ کیلومتر وعرض ۳۰ متر با اهداف مختلفی ازجمله رفع ترافیک شهر احداث می‌شود.

به گزارش ایلنا از جوانرود، مصطفی عظیمی با اشاره به اینکه این پروژه نقش به‌سزایی در رفع مشکل ترافیک شهر جوانرود دارد، افزود: درحال حاضر فاز اول این پروژه به طول ۳.۵ کیلومتر و عرض ۳۰ متر آغاز شده است.

وی اعتبار اولیه این پروژه را ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری اعلام و اظهار کرد: فاز اول رینگ شهری جوانرود در مدت ۱۲ ماه به بهره برداری می‌رسد.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به ضرورت احداث رینگ شهری جوانرود، بر تسریع در احداث این پروژه تاکید کرد.

نعمت الله منوچهری گفت: احداث بیمارستان ۳۰ تختخوابی روانسر و ثلاث باباجانی، رسمی شدن مرز شوشمی، کمربندی و رینگ شهری جوانرود از مهم‌ترین پروژه‌هایی هستند که از طریق مجلس شورای اسلامی و دولتمردان به صورت جدی پیگیر اعتبارات آن هستیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با پیگیری‌های مکرر و همت دولتمردان شاهد پیشرفت و توسعه منطقه اورامانات باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز