خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ثلاث باباجانی در گفتگو ایلنا:

مرزنشینان کارت الکترونیکی مبادلات مرزی را از دفاتر پیشخوان دولت دریافت کنند

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۴۲

برای تمامی ساکنان مناطق مرزی شهرستان ثلاث باباجانی که در دفا‌تر پیشخوان برای دریافت کارت الکترونیکی ثبت نام کرده‌اند کارت الکترونیکی مبادلات مرزی صادر می‌شود.

ایلنا: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ثلاث باباجانی گفت: ثبت نام مرزنشینان جهت دریافت کارت الکترونیکی مبادلات مرزی تاتاریخ ۳۱ /۰۵ /۱۳۹۲تمدید شده است و مرزنشنیان محترم می‌توانند جهت ثبت نام به دفا‌تر پیشخوان دولت مراجعه و مدارک تحویل نمایند.

عزیز غفوری در گفتگو باخبرنگار ایلنا تاکید کرد: از ابتدای اجرای عملیات پروژه ثبت نام از مرزنشینان تاکنون ۱۲۸۸۴خانوار با جمعیتی بالغ بر۴۵۰۹۴نفر در دفا‌تر پیشخوان دولت ثبت نام کرده و به تدریج تعداد۷۳۲۸ کارت الکترونیکی مرزنشینان به اسم و مشخصات سرپرست خانوار صادر شده است و از این تعداد کارتهای صادره تعداد۳۴۴۶کارت الکترونیکی تحویل سرپرستان خانوار شده است.

وی ادامه داد: شهرستان ثلاث باباجانی در حال حاضر ۹تعاونی مرزنشین دارد، این تعاونی‌ها به منظور تأمین کالاهای ضروری افراد تحت پوشش خود فعالیت صادرات و واردات انجام می‌دهند.

غفوری اظهارداشت: تعاونی‌های مرزنشین در شهرستان ثلاث باباجانی می‌توانند مطابق قانون و مقررات ساماندهی مبادلات مرزی به واردات ۶۶ قلم کالا اقدام کنند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ثلاث باباجانی افزود: کارت‌های مبادلات مرزی برای مرزنشینان سرپرست خانوار و مطابق قوانین و مقررات مربوطه صادر می‌شود که بر اساس اعلام سازمان توسعه تجارت از ابتدای بهمن ماه سال جاری فرایند صدور کارت مبادلات مرزی به صورت الکترونیکی و از طریق دفا‌تر پیشخوان صورت پذیرفته است.

غفوری تصریح کرد: برای تمامی مرزنشینان متقاضی کارت مبادلات مرزی پس از تحویل مدارک به دفا‌تر پیشخوان حوزه استحفاضی خود و احراز هویت، کارت الکترونیکی صادر خواهد شد. واز این پس کلیه فعالیت‌های مبادلات مرزی این تعاونی‌ها، اعم از اختصاص سهمیه مبادلات مرزی، صادرات، واردات و.... از طریق این کارت الکترونیک صورت خواهد پذیرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز