خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای کرمانشاه:

پاسخگویی با 62 هزار تماس مشترکین توسط مرکز 122 آبفای کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۷۰

مرکز ارتباطات مردمی 122 در سه ماه نخست سال جاری 62هزار و 704 مورد از تماس‌های مشترکان پاسخ داده است.

ایلنا: مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: خواسته‌های مردم همیشه به عنوان یک دغدغه برای مسوولان شرکت آب و فاضلاب مطرح بوده و سامانه ۱۲۲ به عنوان پل ارتباطی، نظرات مردم و مسئولان را به هم منتقل می‌کند و در راه رفع آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مرادی با تاکید بر گسترش اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در راستای شناساندن سامانه ۱۲۲ در بین شهروندان، افزود: آگاهی از وظایف و عملکرد این مرکز باید به گونه‌ای در بین مردم شکل بگیرد تا آنان را در مواقع لزوم و نیاز به دریافت راهنمایی و کمک از کار‌شناسان مربوطه یاری رساند.

وی در مورد اهمیت مرکز ۱۲۲ گفت: مرکز اطلاع رسانی و سامانه ۱۲۲ علاوه بر گسترش راههای ارتباطی با مشترکان، نسبت به نظرسنجی از آنان به منظور آگاهی از عملکرد کار‌شناسان و نحوه رسیدگی به حوادث نیز اقدام می‌کند تا گامی برای تعامل و ارتقای ارتباط متقابل مجموعه و مخاطبان برداشته شود. علاوه بر آن، این مرکز در خصوص اعزام نیروهای امداد برای جلوگیری از هدر رفت آب در موارد خرابی شبکه، انشعاب و یا شکستگی لوله‌های آب وفاضلاب اقدام می‌کند. از طرف دیگر این مرکز علاوه بر همکاری با سایرپست‌های امداد، در زمینه‌های مختلف مردم راهنمایی و ارشاد می‌کنند.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای کرمانشاه، در مورد عملکرد سه ماه این مرکز بیان داشتند: مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ در سه ماه نخست سال جاری ۶۲هزار و ۷۰۴ مورد از تماس‌های مشترکان پاسخ داده است؛ مرکز۱۲۲ به طور متوسط در طول شبانه روز پاسخگوی بالغ بر ۱۸۰۰ تماس تلفنی است که این تعداد تماس در زمان قطع آب افزون به ۳۵۰۰ مورد می‌رسد.

مدیر روابط عمومی شرت آبفای استان کرمانشاه، با تاکید به پاسخگویی سریع و دقیق کاربرهای واحد ۱۲۲در مورد موضوعات مختلف آب و فاضلاب افزود: بعد از گرفتن آدرس مشترک و پرسش از چگونگی و نوع حادثه سریعا آدرس برای اعزام اکیپ تعمیراتی به یکی از سه نواحی اتفاقات ابلاغ می‌شود.

وی ۱۲۲ را مرجعی متمرکز برای راهنمایی مشترکین در حوادث آب و فاضلاب عنوان کرد و گفت: در گذشته برای هر منطقه از شهر شماره تلفن یک بخش از اتفاقات در پشت قبوض آب به مشترکین معرفی شده بود که در صورت بروز حادثه مشترکین با این شماره تماس می‌گرفتند.

وی اظهار داشت: قبل از تاسیس واحد ۱۲۲اغلب مشترکین به دلیل عدم آشنایی کامل با مناطق، با واحدهای غیر مربوطه تماس می‌گرفتند که این امر موجب سرگردانی مشترک و نهایتا تاخیر در تعمیرات آدرس ابلاغی می‌شد.

مرادی با اشاره به مکانیزه بودن فعالیت این مرکز گفت: تمام فعالیت‌ها توسط رایانه کنترل می‌شود به نحوی که تمام مکالمات ضبط شده و با ایجاد یک بانک اطلاعاتی بر اساس شماره تلفن مشترکین آدرس‌ها ذخیره می‌شود.

وی با اشاره به ثبت آدرس مشترکین در مرکز ۱۲۲افزود: چنانچه یکی از مشترکین برای اولین بار تماس گرفته و شماره تلفن و آدرس خود را بدهد بعد از ورود این اطلاعات توسط کاربر در دفعات دیگر بعد از تماس مشترک و اعلام شماره تلفن خود سیستم اتوماتیک آدرس و مشخصات را نمایش می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز