خبرگزاری کار ایران

کارشناس منابع اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه:

140 هزار نسخه کتاب در سال 91 به استان کرمانشاه وارد شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۲۷

در سال 91، بالغ بر 140 هزار نسخه کتاب در موضوعات مختلف وارد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه شده است.

ایلنا: کار‌شناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: حدودا ۹۳ هزار نسخه از این کتاب‌ها از طریق خرید مستمر توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی تهیه و به مجموعه استان فرستاده شده است.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، محمد امین بهرامی با اشاره به استقبال کم نظیر اعضاء کتابخانه‌های عمومی استان از طرح «کتاب من» گفت: در قالب این طرح اعضاء می‌توانند کتبی را که نیاز دارند و در کتابخانه‌های عمومی استان موجود نیست سفارس دهند و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن این کتاب‌ها را تهیه و برای امانت دادن به اعضاء به کتابخانه‌های عمومی ارسال می‌کند.

بهرامی تعداد کتاب‌های سفارش داده شده از طریق طرح کتاب من در استان را ۹ هزار نسخه عنوان و ادامه داد: بقیه کتاب‌های وارد شده به مجموعه مخازن کتابخانه‌های عمومی استان، کتاب‌های اهدایی به کتابخانه‌ها و اداره کل بوده‌اند.

کار‌شناس منابع کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، در ادامه صحبت‌های خود ضمن اشاره به بالا رفتن قیمت کتاب، گفت: با توجه به بالا رفتن قیمت کتاب‌ها که امکان خرید کتاب را محدود کرده است کتابخانه‌های عمومی می‌توانند برطرف کننده نیازهای کتابخوانان به کتاب و دسترسی آسان و کم هزینه به این منبع آگاهی بخش فرهنگی باشند.

بهرامی در انتهای صحبت‌های خود ضمن اشاره به طرح کتاب من گفت: از آنجا که بواسطه طرح کتاب من، خود اعضا می‌توانند کتابهای مدنظر خود را سفارش داده و به امانت بگیرند محدودیتی در کتابخانه‌ها برای دسترسی به کتاب وجود ندارد و همین امر سبب پویایی کتابخانه‌ها شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز